برند های مکمل

بررسی محصولات ماسل تک | muscletech

ماسل تک (ماسل تچ) برند شماره 1 مکمل های بدنسازی جهان می باشد.

هیچ کدام از رویاهای بدنسازی تحقق ناپذیر نیست وقتی شما از مکمل های غذایی برند ماسل تک کمک می گیرید.

با محصولات ماسل تک  می­تواند نتایج مطلوب ورزشی خود را در کوتاه زمان محقق کنید.

مکمل های بدنسازی ماسل تک بر مبنای تحقیقات و ترکیبات خلاقانه ، فرمول های نوین و اثبات شده ، بدون ترکیبات مخفی و کاملا شفاف در بازار جهانی مکمل های بدنسازی عرضه می شوند.

در اینجا قصد داریم نکات کاربردی و مهم محصولات ماسل تک را به صورت خلاصه و کاربردی برای شما شرح دهیم.

 

پلاسما ماسل ماسل تک :

پلاسما ماسل به طور قابل توجه ای قدرت عضلانی، استقامت و عضله­ سازی افراد تحت تمرینات ورزشی را افزایش می­دهد .

پلاسما ماسل با ویژگی بارز ترکیب جدید پیک آ ت پ (Peak ATP ) یک مکمل عضله­ ساز جدی برای ورزشکاران سخت کوش است کهصرفاً به دنبال جدیدترین و موثرترین شیوه افزایش عملکرد و رشد عضلات هستند.

پلاسما ماسل ماسل تک قوی ­ترین مکمل عضله­ سازو افزایش دهنده حجم عضلات است که تاکنون تجربه کرده ­اید.خرید پلاسما ماسل ماسل تکاگر تابه حال Peak ATP را استفاده نکرده­اید، یکی از جدیدترین اکتشافات در مکمل­ها در دهه گذشته را از دست داده­­اید!

Peak ATP یک شکل ثبت شده آدنوزین 5- تری­فسفات دی سدیم (ATP) است و بدون شک قدرتمندترین عنصر مکمل عضله ­ساز پلاسما ماسل می باشد.

پلاسما ماسل ماسل تک نه تنها به شما کمک می­کند تا شدیدترین پمپ­های عضلانی که تاکنون تجربهکرده­اید را احساس کنید و در ورزشگاه شما را به یک دستگاه بالابر بی­ امان تبدیل می­کند؛ بلکه برای ایجاد

مسیر آنابولیک بتاتور  طراحی شده است

بتا تور فرآیند دقیقی  که باعث سنتز پروتئین می­شود و به بدن شما اجازه می­دهد حجم عضلانی جدید به دست بیاورد!

پلاسما ماسل حاوی جدیدترین ماده موثر عضله­ سازی قبل از تمرین که تاکنون در بازار موجود بوده است بدون هیچگونه ترکیب تجاری، مشکوک، مواد سازنده تایید نشده یا تاریخ مصرف گذشته است.

در یک تحقیق بالینی انسانی 12 هفته ­ای در دانشگاه تامپا، افرادی که ورزش سخت انجام می­دادند، و از مکمل پلاسما ماسل استفادهمی­کردند قدرتشان به طور کلی تا متوسط 30/55 کیلوگرم در12 هفته افزایش یافت!

این در حالی است که قدرت گروه بدون مکمل تنها تا متوسط 40/22 کیلوگرم افزایش یافت. همچنین، همین افراد نه تنها مقادیرقدرت دیوانه ­واری به دست آوردند، بلکه باعث افزایش جدی  عضلات شدند! در حقیقت، این افراد 4 کیلوگرم عضله به دست آوردند درحالیکه گروه بدون مکمل در عرض 12 هفته تنها 2 کیلوگرم افزایش عضله داشتند_ این یعنی  90% عضله بیشتر.

 

مس تک اکستریم 2000 ماسل تک | MASS-TECH EXTREME 2000

اجازه دهید واضح بگوییم ، حجم در بدنسازی بالاترین اهمیت را دارد.

هیچ‌ چیزی به‌ مانند یک بدن بزرگ و قوی با شانه‌های پهن، بازوان بزرگ ، یک سینه‌ی ستبر و پشت قوی و یک مجموعه از زانوان سه تیکه ، به مردم نمی‌فهماند که شما یک بدن‌ساز هستید.

بدن‌سازان و وزنه‌ برداران به‌مانند هم همواره به دنبال مکملی هستند که به آن‌ها کمک کند که اندازه‌ی بدن خود را به بالاترین حد ممکن برسانند.

چه در یک دوره‌ی رشد راحت قرارگرفته باشید و چه به‌سختی بتوانید حجم خود را افزایش دهید، برای شکستن این محدودیت‌ها، دارای کمک هستید. این کمک مس تک اکستریم 2000 نام دارد.

  • پشتیبانی از اندازه و قدرت
  • 100 درصد پروتئین آب شیر
  • ترکیبات باقدرت ساخت ماهیچه‌ی اثبات‌شده

تیم تحقیقاتی ماسل تک یک اضافه کننده‌ی حجم قوی، جدید و 5 ترکیب در یک محصول را برای افرادی طراحی کرده‌اند که به دنبال افزایش خارق‌العاده‌ی حجم هستند. MASS-TECH EXTREME 2000 شامل 80 گرم پروتئین، بیش از 400 گرم کربوهیدرات و 2000 کالری حجم ساز به‌علاوه8 ی 8 گرم ال-لیوسین (هنگام ترکیب با 16 پوند شیر بدون چربی)، 10 گرم کراتین و 20 ویتامین و ماده‌ی معدنی است.

چرا از EXTREME 2000 استفاده کنیم؟

نمایه‌ی مواد مغذی ایده ال در MASS-TECH EXTREME 2000 برای بدن‌سازان و سایر ورزشکارانی عالی است که به دنبال ساختن ماهیچه و افزایش قدرت بدون افزودن چربی به بدن خود هستند. مزایای تمرین‌های سخت خود در باشگاه را به دست آورید

مس اک اکستریم 2000 دارای هر چیزی است که شما نیاز دارید تا بدن بزرگ‌تری داشته باشید، ماهیچه بسازید و افزایش حجمی را به دست آورید که تاکنون تجربه نکرده‌اید.

 

کراتین پلاتینیوم 100% ماسل تک

یک محصول با کیفیت, که در رسیدن  به اهداف بدنسازی به شما کمک میکند و در ساختن آن از کراتین مونوهیدرات میکرونیزه شده استفاده شده است.

نکات برجسته:
  • کراتین مونوهیدرات میکرونیزه شده 100% خالص
  • خالص و ساده, بدون پرکننده یا ترکیبات غیرضروری
  • دارای 5 گرم کراتین مونوهیدرات در سروینگ
  • ساخته شده توسط شرکت معتبر MuscleTech
  • سریع الجذب
  • استفاده از کراتین تست شده با HPLC
  • بدون طعم

اثر بخش بودن مکمل کراتین توسط مطالعات متعددی در موسسات معتبر و دانشگاه ها بررسی شده و نتایج چشمگیر بوده است. بعضی از اثرات مثبت کراتین عبارت است از:

  • به افزایش کارایی و قدرت ورزشی کمک می کند.
  • منبع سریع انرژی است و انرژی مورد نیاز برای انقباض ماهیچه ها را به شکل مورد نیاز آنها یعنی ATP فراهم می کند.
  • افزایش استقامت: مکمل کراتین با کند کردن سرعت تخلیه فسفوکراتین (فراهم کننده ATP در حین فعالیت شدید), انرژی اضافه برای سلولها فراهم می کند و با تاخیر انداختن خستگی, باعث استقامت برای مدت طولانی می شود.
  • افزایش قدرت: کراتین هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت باعث افزایش قدرت می شود.
  • زمان ریکاوری را کوتاه می کند.

 

پلاتینیوم آمینو + انرژی ماسل تک | amino+energy muscletech

آمینو انرژی ماسل تک ترکیبی از آمینو اسید های ضروری + ترکیبات انرژی زا می باشد.خرید پلاتینیوم آمینو انرژی ماسل تک

پلاتینیوم آمینو+ انرژی ماسل تک یک مکملی است که در اولین دوز باعث افزایش انرژی ، تمرکز و استقامت می شود.

پلاتینیوم آمینو+ انرژی ماسل 5 گرم بی سی ای ای در هر بار مصرف را در اختیار شما قرار می دهد

بی سی ای ای باعث افزایش سنتز پروتئین عضله ، استقامت و عملکرد ورزشی می شود.

برگ برنده بعدی پلاتینیوم آمینو+ انرژی : 3 گرم ال لوسین در هر بار مصرف. می باشد

آمینو اسید لوسین معروف ترین آمینو اسید آنابولیکی که باعث شروع فرایند سنتز پروتئین عضله به نام  MTOR می شود.

آمینو اسید تائورین از دیگر آمینو اسید های ارزشمند مکمل پلاتینیوم آمینو+ انرژی ماسل تک می باشد.

فواید تائورین عبارتند از : بهبود حساسیت به انسولین ، افزایش سطح تستئسترون ، افزایش استقامت و تسریع زمان ریکاوری ، بهبود عملکرد قلبی ، بهبود خواب ، بهوبد عملکرد شناختی

مکمل ماسل تک پلاتینیوم آمینو+ انرژی دارای 300 میلی گرم الکترولیت می باشد. این الکترولیت‌ها به بهبود هیدرا سیون و حفظ تعادل مایعات کمک می نمایند

مکمل پلاتینیوم آمینو+ انرژی ماسل تک دارای 125 میلی گرم ترکیب افزایش دهنده انرژی می باشد.

در این ترکیب دو عنصر بسیار محبوب یعنی کافئین و عصاره چای سبز را می توانید مشاهده کنید. محتوای کافئین این مکمل 100 میلی گرم در هر بار مصرف می باشد که این معادل یک فنجان قهوه است.

کافئین به افزایش سطوح انرژی و عملکرد ورزشی، تقویت چربی سوزی، افزایش عملکرد شناختی، بهبود سلامتی کبد و حذف رادیکال‌های آزاد کمک می نماید

هیدروکسی کات نکست ژن اکسلراتور ماسل تک

هیدروکسی کات نکست ژن اکسلریتور ماسل تک :

توضیحاتی در مورد هیدروکسی کات هارد-کور نکست ژن اکسلریتور

محصولات ساخته شده توسط شرکت  ماسل تک ، مثل هیدروکسی کات هاردکور نکست ژن اکسلریتور، مکمل چربی سوز مفید برای قلب است که در شرکت ماسل تک ، تقویت عملکرد ورزش و همچنین القا “حس قدرتمندی” آن مورد توجه قرار گرفت.

مکس استارز  مکمل های غذایی اولوشن نوتریشن (ای وی ال)

مواد تشکیل دهنده

بتا آلانین (با نام تجاری کارنوزین) – یک انتخاب مناسب برای قبل تمرین است، بتا آلانین به نظر می­رسد که خستگی عضلات را کاهش داده و استقامت عضلانی را افزایش می­دهد. همچنین برای بتا آلانین­های جدید، یک تقویت کننده­ی مقاومی است که باعث استقامت پوست می­گردد، بنابراین  برای دیدن تاثیرات آن آماده باشید.

تورین – همیشه یک ماده عجیب و معجزه آور بوده است. برخی افراد این آمینواسید را برای اثرات آرامش بخشش، به عنوان نوتروپیک دسته بندی می­کنند. برخی دیگر بخاطر عدم شناخت کافی این دسته بندی را انجام نمی­دهند. ممکن است برای تجربه­ی یک ماده محرک، مقدار کمی کافئین نیز آن را تکمیل کند.

اسید لینولئیک مزدوج  (CLA) – شروع استفاده از این ترکیب مربوط به دیدن تاثیرات ماده در کاهش چربی افراد ورزشکار می­باشد. CLA می­تواند به طور همزمان چربی سوزی انجام دهد و متابولیسم انرژی عضلانی را برای عملکرد بهتر افزایش دهد.

ال- کارنیتین و ال تارترات (LCLT) – همانند CLA، LCLT نیز پتانسیل چربی سوزی از طریق تولید انرژی عضلانی با افزایش حمل ونقل اسیدهای چرب به میتوکندری را دارد. در حالی که مکمل های نوتروپیک شکل ALCAR کارنیتین را تامین می­کنند، اما به نظر می­رسد که LCLT برای بدنسازی مناسب است.

عصاره قهوه روبوستا – یک مورد محبوب برای محصولات هیدروکسی کات، عصاره دانه قهوه سبز است که از ترکیبات بهترین چربی سوزها است: کلرژنیک اسید (CGA). به نظر می­رسد که در کنار لیستی از بزرگترین چربی سوزها، CGA با متابولیسم انرژی و تنظیم قند خون همراه است.

دانه های خام قهوه سبز CGA آزاد می­کند و قهوه دم کشیده CGA ندارد، پس CGA در فنجان قهوه شما یافت نخواهد شد.

کافئین بدون آب – یکی دیگر از مواد مورد علاقه شرکت­های مکمل سازی، کافئین است که به طور قابل توجهی انرژی، تمرکز و گرمازایی را تحریک می کند. هیدروکسی کات هاردکور نکست ژن اکسلریتور در هر لیتر 135 میلی­گرم کافئین دارد.

عصاره اسکوتلاریا – طب سنتی چینی این گیاه را با توجه به فعالیت­های بیولوژیکی فلاونوئیدی خود، برای سلامتی قلب تجویز می­کند. این گیاه برای قلب مفید بوده و همچنین، برای دیگر حواس افراد نیز با توجه به ویژگی­های شناختی مفید است.

عصاره افیوپوگن – هووووم … جالب است دوستان. تحقیقات ما درباره افیوپوگن بسیار کم است و نمیتوان با اطمینان گفت که این گیاه معجزه آور در این فرمولاسیون هرکار عجیب غریبی را انجام می­دهد. اما ممکن است این گیاه ذخیره چربی را کاهش دهد و این درحالی است که دیگر مزایای بهداشتی این گیاه نامعلوم می­باشد.

گایوسا – گایوسا بخاطر محتوای کافئینی­اش، اغلب یک جایگزین مطلوب قهوه است. گایوسا با داشتن ویژگی­های آنتی اکسیدانی، یک محرک نرمال نیز می­باشد. معنای چربی سوزی گایوسا را می­توان بصورت شهودی دید. اما ما ترجیح می­دهیم که ابتدا تحقیقات بیشتری در مورد آن انجام دهیم.

زمان مصرف

به عنوان یک چربی سوز پیش از تمرین (به طور خاص: هوازی) و مکمل کاهش دهنده وزن، هیدروکسی کات هارد-کور نکست ژن اکسلریتور ، بایستی از ترکیباتی تشکیل شده باشد که هم فعالیت جسمانی در ورزش را تقویت کند و هم منجر به چربی سوزی گردد. بهترین سناریو استفاده از هیدروکسی کات هاردکور نکست ژن اکسلریتور است که مواد تشکیل دهنده­ی آن همزمان عملکرد جسمانی را در تمرین بالا می­برد و هم چربی سوزی انجام می­دهد.

تجزیه و تحلیل فرمولاسیون

هیدروکسی کات هاردکور نکست ژن اکسلریتور دو جهت دهی دارد: یکی برای مزایای مربوط به قلب و ورزش­های هوازی است، و دیگری برای اهداف کاهش وزن است. و ما این سوال را مرور می­کنیم که: آیا ورزشکاران هوازی اغلب هدف مدیریت وزن خود را دنبال نمی­کنند؟

بله احتمالا. اما قبل از تمرینات نمی­توانید دو مرتبه و در طول روز نیز دو مرتبه از این ماده را استفاده کنید. ممکن است دوز زیادی از PWO چربی سوز را دریافت کنید.

و به نظر می­رسد که این مسیر کاملا ناآگاهانه باشد.

با این حال، اگر قرار باشد که ما مکمل چربی سوز را به عنوان مفیدترین مکمل معرفی کنیم، لازم است دستورال عمل ­هایی نیز ارائه دهیم: دستورالعمل برای قبل از تمرینات هوازی. و نتیجه­ای که گرفته شد این است که: ترکیبات سازنده­ی مکمل هیدروکسی کات هاردکور نکست ژن اکسلریتور، اولین و مهم­ترین

مواد مقوی برای ورزش­های هوازی هستند. بسیار غیرقابل تصور است که استفاده از این مکمل معجزه آسا باشد و یا قبل نشستن برای صرف وعده غذایی، احساس کنید که دارید بتاآلانین و یا کافئین مصرف می­نمایید.

شما با استفاده از این ترکیبات می­توانید عضلات و ذهنتان را به حرکت دربیاورید.

تجزیه و تحلیل فرمولاسیون هیدروکسی کات هاردکور نکست ژن اکسلریتور نشان داد که: این فرمولاسیون برای عملکرد عضلانی و ذهنی موثر است. و اگر شما یک فرد فعال نیستید، این مواد با کیفیت بالا و دوزهای بالا قادر هستند تا فعالیت ورزشی شما را منجر به عضلات بیشتر و چربی کمتری کنند.

 

 

فاز 8 ماسل تک : پروتئین کامل با رها سازی پیوسته

فاز 8 پروتئین ترکیبی 8 ساعته ماسل تک
فاز 8

فاز 8 ماسل تک ماسل تک یک فرمول پروتئین با ترکیب عالی است که تغذیه‌ی ماهیچه‌ های شما را برای هشت ساعت تأمین می‌کند. هر اسکوپ شامل یک ترکیب عالی 26 گرمی از پروتئین‌های برگرفته از شیر است که یک رها سازی پیوسته از آمینو اسیدها را به دست می‌دهد.

فاز 8 دارای یک نمایه‌ی مواد مغذی اصلی عالی و پاک است که تنها نیمی از کربوهیدرات‌ها و چربی‌های رقبای ما را دارا می‌باشد.

اصلی‌ترین جزء پروتئینی در فاز 8 ماسل تک دارای توانایی منحصر به‌ فرد برای رهاسازی آمینو اسید در جریان خون شما به مدت هشت ساعت بعد از مصرف است. به دلیل این ویژگی‌های رهاسازی پیوسته، این پروتئین یک پروتئین کاملاً  آنابولیک و ضد کاتابولیک است که به شما کمک می‌کند تا محیطی برای ساختن ماهیچه‌ها برای مدت‌زمان بیشتری ایجاد کنید.

شش منبع باکیفیت از پروتئین

به‌طورکلی، فاز 8 حاوی تنها منابع پروتئینی باکیفیت برگرفته از شیر طراحی‌شده برای هضم با سرعت‌های مختلف است که بدن شما را در بهترین حالت برای بازسازی و ریکاوری قرار می‌دهد. برخلاف سایر ترکیبات پروتئینی، شما هیچ پروتئین کم کیفیتی از قبیل پروتئین برنج را در فاز 8 نخواهید یافت.

  • ایزوله‌ی پروتئین شیر هیدرولیز شده
  • ایزوله‌ی پروتئین وی
  • کنسانتره ی پروتئین وی
  • کلسیم کازئینات
  • میسلار کازئین

مصرف در هر زمان

فاز 8 شامل یک مخلوط منحصربه‌ فرد از پروتئین‌ ها است که به شما اجازه می‌دهد هر وقت به آن نیاز داشتید، آن را مصرف کنید. تحویل پروتئین چند هدفی، رها سازی سریع موردنیاز آمینو اسیدها برای تحویل آمینو اسید بعد از تمرین، رهاسازی متوسط فاز پروتئین بین وعده‌های غذایی و فاز پروتئین با هضم کند برای زمان استفاده‌ی شب را ارائه می‌دهد.

بهترین مزه

فاز 8 توسط یکی از برجسته‌ترین مراکز طعم دهی دنیا توسط متخصصین مزه‌ی پروتئین، مزه دهی شده است تا بهتر از هر نوع پروتئین دیگر در بازار، مزه دهد.

 

 

خرید کلیر ماسل ماسل تک
کلیر ماسل

کلیر ماسل ماسل تک : 

کلییر ماسل دارای ماده ی جدید بتاتور میباشد که دارای قدرت آنابولیکی بسیاری زیادی  میباشد .

تولید کننده کلیر ماسل ادعا می کند  1000 میلی گرم از ماده بتا تور (معادل 2 کپسول ) به اندازه 200 گرم پروتئین وی با کیفیت در عضله سازی تاثیر دارد.علاوه بر این بتاتورهمچنین با مبارزه با کاتابولیسم و هر گونه تلاش برای اثرات عضله سازی کمک میکند.

کلیر ماسل ماسل تک اولین فرمولی است که حاوی بتاتور میباشد , تنها در ماسل تک به شکل کپسول مایع موجود میباشد.

کلیر ماسل به محض اینکه وارد عضله ها شد فرآیند آنابولیک (عضله سازی) را در عضله که روش  MTOR نام دارد را فعال میکند.این یک روش کلی است که باید برای یک عضله برای خودسازی اش انجام شود .

مکس استارز  سی ال ای بلک اونیکس اس ایکس 7 ماسل تک

در مورد اثرات کلیر ماسل به خاطر بسپارید که پتانسیل هر کسی با دیگری متفاوت است و به همین خاطر,نتایجی که شما به دست می آورید رابطه ی مستقیم با تلاشی دارد که در برنامه ی تمرینی خود انجام میدهید.

هر 1 گرم کلیر ماسل معادل 200 گرم پروتئین وی

 

 

 

 

 

ماسل بیلدر پی ام ماسل تک  : فرمول ریکاوری شبانه

خرید ماسل بیلدر پی ام ماسل تک
ماسل بیلدر پی ام

ماسل بیلدر پی ام مکمل تازه تولید شده برند ماسل تک برای بهبود کارایی تستوسترون در شب فرموله شده.

ساخت عضله خالص با دانش جدید سینادورا

افزایش قدرت و ریکاوری

افزایش دهنده تستوسترون و کاهش دهنده استرادیول

بیش از 20 سال است که ماسل تک نام تجاری پیشرو در صنعت مکمل های بدنسازی بوده است و اعتماد مشتریان را در سراسر جهان به دست آورده است.

در حال حاضر ماسل تک با معرفی ماسل بیلدر پی ام Muscle Builder PM، این فرمول قدرتمند 3 در 1 با ویژگی های بالینی اثبات شده برای کمک به ورزشکاران برای ساخت عضله خالص، افزایش قدرت و ریکاوری سریع بعد از تمرینات شدید و به طور همزمان بهینه سازی سطح تستوسترون ارائه کرده است

برای ورزشکاران، سخت است که یک مکمل دارای چند فرمول را پیدا کنند

ماسل بیلدر پی ام این افزایش دهنده عملکرد به ورزشکاران کمک می کند که از پایه عضلات خود را پشتیبانی و بهینه سازی کنند. زمان بهبودی و حتی افزایش سطح تستوسترون در محدوده سالم را داشته باشند.

 

هیدروکسی کات تیتانیوم ماسل تک
هیدروکسی کات تیتانیوم ماسل تک شامل دو ترکیب قدرتمند کافئین آنهیدروس و قهوه روبوستا به همراه چندین ترکیب افزایش دهنده چربی سوزی به همراه تولید انرژی می باشد. کپسول های هیدروکسی کات تیتانیوم به صورت مایع و فست اکشن وارد عمل شده تا بلافاصله پس از استفاده چربی سوزی شدید را تجربه کنید.

هیدروکسی کات تیتانیوم

این محصول تولید شرکت ماسل تک است، و هیدروکسی کات تیتانیوم از دسته مکمل­های چربی سوزی است که ” کاهش وزن فوق

العاده و حس کم کردن وزن بی نظیری” را به شما ارائه می­دهد.

هیدروکسی کات تیتانیوم بر اساس بررسی مشتری­ها جنبه­ های مثبتی دارد، اتفاق آرا ادعا می­کنند که این مکمل باعث افزایش انرژی

شده و بعد از چندین هفته باعث آب شدن کامل چربی­های شکم می­گردد.

مزایای هیدروکسی کات تیتانیوم

ماسل تک ادعاهای زیر را در مورد مزایای هیدروکسی کات تیتانیوم ارائه کرده:

  • کاهش وزن
  • افزایش تمرکز
  • بالا بردن سطح انرژی
  • تقویت فعالیت ترموژنیک

اطلاعات تکمیلی  : هیدروکسی کات تیتانیوم

 

 

 

پلاتینیوم مولتی ویتامین ماسل تک : پلاتینیوم مولتی ویتامین ماسل تک

یکی از بهترین و کامل ترین مولتی ویتامین ها پلاتینیوم مولتی ویتامین ماسل تک می باشد. ماسل تک برای تولید این مولتی ویتامین از هیچ ماده ویتامینی مهم چشم پوشی نکرده.  لیست بلند بالا از ترکیبات تشکیل دهنده مولتی ویتامین ماسل تک موجب شده تا این محصول فواید بیشماری را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد.

نوتروپیک ها ، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در پلاتینیوم مولتی ویتامین ماسل تچ شامل همه چیز از ویتامین A تا زینک، از جمله طیف وسیعی از ویتامین های محلول در چربی و محلول در آب می باشد.

از دیگر ترکیبات مهم پلاتینیوم مولتی ویتامین ماسل تک می توان به آلفا لیپوئیک اسید ، چای سبز ، جینسینگ ، کورکومین (کورکومین سلامت کبد شما را تضمین میکند ) و  ده ها ترکیب ارزشمند دیگر می باشد.

پلاتینیوم مولتی ویتامین ماسل تک به راحتی با مولتی ویتامین هایی مثل فارماتون و اپتی من رقابت می کند

 

قیمت تست بوستر ماسل تک

تست 3 ایکس – اس ایکس – 7 بلک اونیکس

قوی ترین و جدید ترین تست بوستر ماسل تک در بر گیرنده قوی ترین ترکیبات

بهبود دهنده کارایی تستوسترون می باشد.

هر سروینگ از تست بوستر ماسل تک شامل :

دی اسپارتیک اسید 3120 میلی گرم

((مصرف  3000 میلی گرم دی آسپارتیک اسید به تنهایی طی 2 هفته سطح تولید

تستوسترون را 40 درصد افزایش می دهد))

ویتامین ب6 2 میلی گرم

فولیک اسید 200 میلی گرم

زینک 30 میلی گرم

تریبولوس 250 میلیگرم

بورون سیترات 200 میلی گرم

کلروفیتوم 100 میلی گرم

آشواگاندا  125 میلی گرم

 

((کلروفیتوم و آشواگاندا هر دو از گیاهان طب سنتی هندی می باشند که خواص بالای آنها موجب شهرت جهانی این دو ترکیب شده است. این دو گیاه موارد مصرف گوناگونی دارند . در مکمل های غذایی بیشتر در ترکیبات تقویت کننده های میل جنسی و تست بوستر ها مورد استفاده قرار می گیرند))

ریشه گیاه یاکون 100 میلی گرم

عصاره برگ زیتون 50 میلی گرم

ماسل تک این محصول را به عنوان 3 در 1 عرضه کرده است . در واقع 3 مجموعه از مکمل های افزایش دهنده تستوسترون را در یک بسته روانه بازار کرده است.

تست 3 ایکس - اس ایکس - 7 بلک اونیکس

 

 

 

 

 

 

 

 

ویتامکس اس ایکس 7 اسپورت ماسل تچ

ویتامکس اسپرت ماسل تک , در حقیقت یک مولتی ویتامین است که از 38 ماده سازنده تشکیل شده است. 20 جزء از این ترکیبات, حداقل 100% نیاز ماسل تک - مولتی ویتامین ویتامکس اسپرت اس ایکس 7 ماسل تچروزانه متوسط فرد را تامین می کنند. این ترکیبات, شامل همه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز روزانه بدن هستند. البته بجز این, ویتامکس اسپرت حاوی 4 دسته ترکیب منحصر بفرد دیگر است که در بخش ترکیبات سازنده به طور کامل معرفی شده اند.

ویژگی های منحصر بفرد ویتامکس اسپرت

ویتامکس اسپرت در ویژگی های زیر از مولتی ویتامین های معتبر موجود متفاوت است:

  • وجود مقدار زیاد ویتامین D (400% مقدار مورد نیاز روزانه)
  • وجود مقدار زیاد پانتوتنیک اسید (ب5)
  • استفاده از ElevATP , ElevATP ترکیب منحصر بفردی است که پس از مطالعات زیاد, از مواد معدنی ذغال سنگ و عصاره سیب ساخته شده است.
  • استفاده از پالمیتات ویتامین آ به جای بتا-کاروتن که معمولا در مولتی ویتامین ها استفاده می شود. البته, گروهی این را نشانه ضعف ویتامکس اسپرت می دانند؛ چرا که این ترکیب مصنوعی, با بعضی سرطان ها مرتبط بوده است.
    دوز مصرفی ویتامکس اسپرت

    دوز مصرفی ویتامکس اسپرت 4 قرص در روز است. مصرف قرص بهتر است همراه با غذا انجام شود و بیش از یک دوز, در 24 ساعت استفاده نشود.

    مزایا ی ویتامکس اسپرت
  • فرمولاسیون خوب
  • داشتن ترکیب قوی از ویتامین های ب
  • داشتن عناصر کلیدی مناسب برای ورزشکاران (آهن, ویتامین C , ویتامین E و سلنیم)
  • مقدار زیاد ویتامین D
  • شفافیت شرکت سازنده در ارائه اطلاعات دقیق در مورد محصول

اطلاعات تکمیلی : ویتامکس ایپورت اس ایکس 7 

سی ال ای 4 ایکس  – اس ایکس 7 – بلک اونیکس ماسل تک

مکمل چربی سوز سی ال ای بلک اونیکس, به عنوان یک چربی سوز غیر هیدروکسی کات , با فرمول بدون محرک و چشمگیر خود,  از الگوی همیشگی ماسل تک عدول کرده است. این فرمول همان اندازه در کاهش چربی مفید است که باعث رشد عضلات میشود و در حالی که بهترین چربی سوز نیست, ولی در حد خود, قابلیت های زیادی دارد. نکات قابل توجه فرمول این مکمل به قرار زیر است:

داشتن اسید لینولئیک کونژوگه: یک اسید چرب محبوب برای بهبود متابولیسم چربی و عضله سازی

بدون محرک: در ساخت سی ال ای بلک اونیکس از کافئین, سینفرین (Synephrine), یوهیمبین (Yohimbine) و سایر مواد محرک استفاده نشده تا چربی سوز سالم تری باشد.

غیر محرمانه و شفاف: آشکار بودن ترکیبات سازنده و میزان هر کدام از آنها, سند افتخار شرکت ماسل تک است.

تمرکز همزمان  سی ال ای بلک اونیکس بر کاهش چربی و افزایش عضله

بسیاری از بدنسازان برای اینکه از کربوهیدرات ها به عنوان منبع انرژی استفاده نکرده, مسیر متابولیسم بدن خود را به سمت چربی سوزی هدایت کنند, از رژیم های کتوژنیک پیروی میکنند. اما, فرمول مکمل چربی سوز سی ال ای بلک اونیکس به گونه ای طراحی شده که ما را از این کار بی نیاز میکند. چون ترکیبات به کار رفته در آن (CLA و LCLT), از تبدیل کربوهیدرات ها به ذخایر چربی جلوگیری و اسیدهای چرب مناسب را برای تولید انرژی و ساختن عضله آزاد میکنند.

بررسی کامل : سی ال ای بلک اونیکس ماسل تک

 

 

 

 

 

سایت اصلی : www.muscletevh.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!