تست بوستر - پروهورمون

تی آپ تست بوستر نوترکس

تی آپ نوترکس فرمول فوق قوی افزایش دهنده تستوسترون

 تی آپ نوترکس :  بررسی فرمول ، زمان و مقدار مصرف و فواید

تی آپ نوترکس فقط شامل 5 ترکیب می­باشد. اما باید گفت که تی آپ نوترکس برخی از بزرگترین مزایای مکمل­ها را برای شما فراهم می­کند. بهترین قسمت آن است که این مزایا قطعا برای شما موثر خواهند بود.

(از نظر تصویر ذهنی این چگونه است؟)

درباره­ی تی آپ نوترکس

تی آپ  که توسط Nutrex Research تولید شده است به عنوان یک تقویت کننده­ی تستوسترون MEGA برای افزایش عضله سازی، افزایش قدرت، و تقویت بازیابی شناخته می­شود. قسمت ساپلمنت فکت مکمل کوتاه است، اما تقویت کننده­های تستوسترون به دلیل وجود دی آسپارتیک اسید خوب پیش می­روند. فرمول آن شامل موارد زیر است:

D-آسپارتیک اسید: آیا نیاز به گفتن دارد؟ این در اصل تضمین کننده­ی نظرات مثبت از ما است (هشدار: واقعا همین طور است).

فرمول ساده: با DAA، تی آپ نوترکس از 5 ترکیب برای ایجاد چنین اثراتی استفاده می­کند.

تی آپ نوترکس تنها تقویت کننده­ی تستوسترون فروخته شده توسط این تولید کنندگان نیست، که حس تقویت تستوسترون با این مواد را می­دهد.

ترکیبات مکمل تی آپ نوترکس

اندازه­ی هر وعده: 4 کپسول

تعداد وعده­ها در هر بسته: 30

ترکیباتمقدار در هر وعده
ویتامین B6 (به صورت پیریدکسین HCl)2 mg (100% DV)
فولیک اسید (به صورت فولیک اسید)400 mcg (100% DV)
ویتامین B12 (به صورت سیانوکوبالامین)6 mcg (100% DV)
زینک (از اوروتات)15 mg (100% DV)
D-آسپارتیک اسید3000 mg

سایر ترکیبات: ژلاتین، منیزیم استیرات، سیلیکا، تیتانیوم دی اکسید، FD&C Red 3، FD&C Red 40، FD&C Blue 1 و FD&C Yellow 6.

دستور مصرف تی آپ نوترکس: 4 کپسول را یک بار در روز بین وعده­های غذایی مصرف کنید. فقط یک وعده در هر روز مورد نیاز است. ما مصرف این مکمل را برای 60 روز توصیه می­کنیم. برای حصول بهترین نتایج به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

T-Up = V.B.’s + Z + DAA

تنها مورد ذکر نشده در اینجا ZMAخیلی خوب است، اما ما دیوانه نیستیم.

تی آپ نوترکس دارای یک فرمول منسجم است که همه­ی ترکیبات را تجزیه کرده و به نقطه­ی تقویت تستوسترون با بهترین تقویت کننده­ی تستوسترون موجود می­رساند. ترکیب شماره­ی 1 تقویت کننده­ی تستوسترون ما در فهرست بزرگترین تقویت کننده­ها قرار دارد: D-آسپارتیک اسید.

آن را بررسی کنید:

D-آسپارتیک اسید، 3000 میلی گرم

چه چیزی بهتر از D-آسپارتیک اسید خواهد بود؟

بسیار خوب، نکته­ ی خوبی است…

اما بر حسب افزایش سطوح T، DAA بهترین گزینه­ی موجود است. و محتوی DAA در T-Up با مقدار 3000 میلی گرم خوب به نظر می­رسد، و واقعیت خوب آن است که دوز بالینی به کار رفته در یک مطالعه­ ی کنترل شده با دارونمای مضاعف منجر به 42% تقویت تستوسترون پس از فقط 12 روز استفاده از مکمل می­شود.

مکس استارز  بررسی مکمل تست بوستر پی 6 آلتیمیت سلوکور

با در نظر گرفتن آن که در این مطالعه از شکل DAA برای یافتن چنین نتایجی استفاده شده است، ما خوشحالیم که در تی آپ نوترکس نیز از آن استفاده می­شود… اما ما نمی­توانیم فکر کنیم که T-Up با D-AA-CC با جذب قدرتمندتر و ساده تر بهتر خواهد بود.

احتمالا، اما ما از آن شکایتی نداریم.

سایر ترکیبات

ویتامین­ها و مواد معدنی. هیجان زده شدیم.

همانطور که ذکر نمودیم، تی آپ نوترکس از مقدار کمی منیزیم برای تکمیل ZMA استفاده می­کند – که تنها دلیل برای هیجان زده شدن درباره­ ی ویتامین­ها و مواد معدنی در یک تقویت کننده­ی تستوسترون است. اما حداقل دارای 3/2 مقدار ZMA می­باشد: ویتامین B6 + زینک (تقویت کننده­ی T شماره 2 ما).

تا جایی که با دوزبندی مشخص می­شود، تی آپ نوترکس به مقدار امن 100% DV می­رسد، که… خوب است. ویتامین B عموما به مقدار بیشتری نیاز دارد.

اوم، دیگر چه چیزی… زینک می­واند به روزرسانی شود تا زینک سیترات ممتاز حاصل گردد، و B6 به P-5-P قدرتمندتر تبدیل می­گردد.

در اینجا درباره­ی آن صحبت می­کنیم.

“سایر” سایر ترکیبات

در اینجا باید اشاره نمود که در توصیف تی آپ نوترکس:

“پشتیبانی کننده­ی فوق العاده­ی تستوسترون در یک ماده­ی گیاهی!”

“بله، قطعات، بسیار خب”… از نظر فنی، این محصول گیاهی است، اما بخش نامطلوبی از گیاه (منیزیم استیرات) را نشان می­دهد که در واقع مانع قابلیت گوارش فرمول می­شود – به علاوه این محصول روکش شده است و رنگ مصنوعی تیتانیوم دی اکسید/FD&C مسخره است.

تی آپ نوترکس تقویت کننده تستوسترون

تحلیل فرمول

با قضاوت بر اساس تی آپ نوترکس، تعدادی از معایب این فرمول بر مزایای آن برتری دارند… در واقعیت، چند مزیت این تقویت کننده­ی T (DAA، زینک، B6) بهتر از معایب آن هستند (not D-AA-CC، meh dosages، “سایر ترکیبات”).

تنها دلیل سهولت استفاده از آن سادگی آن است – و باور کنید: این می­تواند بسیار خوب باشد.

سایر فرمول­های تقویت کننده­ی تستوسترون با روش­های پیچیده تر، نامتعارف، و اثبات نشده ارائه می­شوند، در حالی که تی آپ نوترکس دارای یک جزء اثبات شده است (D-آسپارتیک اسید) و دوز آن را بالا می­برد – با چند ویتامین و ماده­ی معدنی سالم برای مردان. چرا که نه؟

نتیجه به صورت تقویت کننده­ی T“No-BS” است که مستقیما ما را به هدف می­رساند.

مشکل ما با فرمول آن است که شکل ترکیبات می­توانست بهتر باشد، دوزهای ویتامین بالاتر باشند، و کلمه­ ی “سایر ترکیبات” حذف می­شدند…

یک نگرانی دیگر مربوط به آن است که T-Up برای اثرگذاری بیشتر نیازمند یک مسدود کننده­ی بتا خواهد بود (یعنی مهار کننده­ی آروماتاز) – این فرمول مشتق شده از DAA را بررسی کنید تا عملکرد آن را ببینید.

مکس استارز  69 روش برای افزایش سطح طبیعی تستوسترون

در غیر این صورت، T-Up به صورت یک تقویت کننده­ی تستوسترون ساده و متراکم عمل می­کند که دیگر تقویت کننده­های تستوسترون قادر به انجام آن نیستند: تقویت تستوسترون.

مزایای تی آپ نوترکس T-Up

در مقایسه با فرمول­های ورزشی که شامل مزایای بیشتری برای بازدهی بودند، اثرات T-Up ساده بوده و ارتباط محدودی با افزایش سطوح تستوسترون دارند:

  • 42 درصد افزایش بالقوه در سطوح T
  • پشتیبانی از عضله و افزایش استحکام
  • کمک به بازیابی عضله

بدون وجود تقویت کننده­ ها و انرژی بخش­های بیشتر که این روزها با تقویت کننده­های Tتستوسترون استاندارد مصرف می­شوند، مزایای T-Up فقط توسط مردان با سطوح T پایین احساس می­شوند.

این توجیه می­کند که چرا مصرف کنندگان جوان در مقایسه با مردان بالغ تر (از نظری جسمی و ذهنی) امتیازهای منفی درباره­ی T-Up داشته­اند – که به بخش بعدی می­رسند:

چه کسانی آن را مصرف می­کنند؟

مردان، نه پسران. D- آسپارتیک اسید یک تقویت کننده­ی تستوسترون طبیعی قدرتمند است که با تقویت تولید تستوسترون طبیعی کار می­کند. بنابراین اگر تولید T موضوع اصلی است – که در مورد افراد 18-25 ساله صحیح است – آنگاه واقعا نیازی به تقویت نخواهد بود. افراد جوانتر علاقه مند به بدنسازی که به دنبال تقویت عملکرد T هستند در اینجا می­توانند محصول مناسبی برای خود بیابند.

آیا اثر جانبی دارد؟

چیزی فراتر از اثر تقویت تستوسترون نیست: تحریک پذیری.

تی آپ نوترکس هیچ دستور دوره­ای به جز مصرف برای 60 روز ندارد. پس از آن ما مصرف برای چند هفته و شاید استفاده از یک محصول طبیعی PCT برای اجتناب از آروماتیزاسیون از سطوح تقویت تستوسترون را توصیه می­کنیم.

خلاصه­ی T-Up

مزایا

  • دو تقویت کننده­ی تستوسترون رده بالا. DAA و زینک شماره­های 1 و 2 هستند.
  • پژوهش شده. نه فرمول، بلکه ترکیبات مجزا.
  • Nutrex Research. این تولید کنندگان تقویت T را درک می­کنند.

معایب

  • No ZMA. یک مشکل اساسی نیست، بلکه یک ZMA کوچک است که به بدن آسیب نمی­رساند.
  • صورت­های ارزان قیمت. اکثر ترکیبات قابل به روزرسانی هستند.
  • بدون نیاز به افزودنی. رنگ مصنوعی.

اطلاعات قیمت و خرید

  • 1 بطری (1 ماه): 95/59 دلار
  • قابل دسترسی به صورت آنلاین و در فروشگاه­ها

سخن آخر درباره­ی تی آپ نوترکس T-Up

واقعیت: T-Up سبب تقویت تستوسترون می­شود. با در نظر گرفتن مقدار تقویت کننده­ های تستوسترون موجود در بازار، این واقعیت به تنهایی T-Up را مشخص می­کند. اما ما نیازی به T-Up نداریم، زیرا سایر تقویت کننده­ه ای تستوسترون دارای ترکیبات نامشخصی می باشند. ما تی آپ نوترکس را بر اساس چند ترکیب دوست داریم، که دو مورد از آنها بسیار مهمند: DAA + زینک. هر مورد دیگری یک امتیاز خواهد بود.

منبع  : https://www.nutrex.com/

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. باسلام
    مصرف تی آپ نوترکس بعد از صبحانه مفید تر هست یا زمان دیگه ای باتوجه به اینکه عصر ها تمرین میکنم؟
    اگر دوره تی آپ با پروتیئن وی مصرف بشه اثر بخشی بهتری داره؟؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      وبسایت نوترکس پیشنهاد داده 4 کپسول بین وعده های غذایی باشه . در مورد اینکه این تست بوستر چه زمانی باید مصرف بشه تاکیدی نکرده. از اونجاییکه تی آپ شامل 3 گرم دی آسپارتیک اسید هستش به شما پیشنهاد میکنم 30 دقیقه پیش از مصرف صبحانه این مکمل رو مصرف کنید . دلیلش این هست بیشتر مکمل های دی آسپارتیک اسید دار ، برای اولین وعده مکملی صبح پیشنهاد میشن. مصرف دی آسپارتیک اسید با معده خالی جذب بهتری داره
      پروتئین وی به نوبه خودش به شما کمک میکنه و تی آپ هم همینطور با استفاده این دو مکمل به پیشرفت شما بیشتر کمک میکنه تا اینکه یکی از این دو مورد رو استفاده کنید.
      اما گمان نکنم اثر بخشی یکدیگر رو افزایش بدن.

      باز هم اگر سوالی داشتید در خدمتتون هستیم.

      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!