تست بوستر - پروهورمون

69 روش برای افزایش سطح طبیعی تستوسترون

افزایش سطح طبیعی تستوسترون با استفاده از تغذیه، ورزش، مکمل و …

 افزایش سطح طبیعی تستوسترون : سطح تستوسترون پایین شما را کلافه کرده است

این مقاله 69 راه برای افزایش سطح طبیعی تستوسترون خود را با استفاده از تغذیه، ورزش، مکمل و دیگر روش ها  ارائه می دهد
1) چربی بیش از حد چربی را از بین ببرید.

2.) بهتر غذا بخورید و غذاهای فرآوری شده استفاده نکنید.

3) مصرف مشروبات الکلی را قطع کنید

4) از روی  نیمکت پاشید و شروع به حرکت کنید. عدم فعالیت می تواند یک قاتل هورمونی باشد.

5.) صحبت کردن در حال حرکتکردن و پیاده روی تند و شدید نشان داده شده است که موجب افزایش سطح طبیعی تستوسترون می شود.

6.) هر چند وقت یک بار روزه بگیرید، روزه داری باعث افزایش سطح طبیعی تستوسترون شما با افزایش لپتین، انسولین و آدیپونکتین شود.

7) غذاهای غنی از زینک را مصرف کنید، مانند صدف، گوشت گاو، اسفناج و دانه کدو تنبل.

8) برای افزایش قدرتورزش کنید. تکرار را کاهش دهید و تناژ وزنه را افزایش دهید تا افزایش سطح طبیعی تستوسترون را تجربه کنید .

9.) خورشید را لمس کنید. هوای آفتابی به تولید ویتامین D ویتامین می انجامد، که نقش مهمی در تولید تستوسترون دارد.

10) کاهش صداهای روزانه. (یک ساعت یا دوبار تلویزیون یا رادیو را خاموش کنید). آلودگی صدا سبب افزایش سطوح استرس می شود که سطح تستوسترون را تحت تأثیر قرار می دهد.

11) بیشتر بخوابید . کم خوابی دشمن تولید تستوسترون به صورت طبیعی است

12) ناپ در تعطیلات آخر هفته.

13.) در بین کار روزانه استراحت کنید. کاهش فشار کمک می کند تا  افزایش سطح طبیعی تستوسترون داشته باشید.

14.) شکر کمتر بخورید این امر سطوح انسولین را کاهش می دهد که به مبارزه با کاهش تستوسترون کمک می کند.

15) اجتناب از  حذف چربی های اشباع شده. چربی های اشباع شده بد نیستند. این باور قدیمی است.  چربی های اشباع شده در 69 روش برای افزایش سطح طبیعی تستوسترونافزایش سطح طبیعی تستوسترون سالم نقش اساسی ایفا می کنند.

16.) بی سی ای ای ها  را فراموش نکنید، یا در محصولات لبنی و یا از مکمل های بدنسازی . نکات پژوهشی نشان می دهد مصرف بی سی ای ای با افزایش سطح طبیعی تستوسترون در ارتباط است.

17.) در تمرینات ورزشی از حرکات ترکیبی بیشتر استفاده کنید. ( حرکات چند مفصلی ، اسکوات ، پرس سینه ، پارائل ، پرس پا ، بارفیکس و …)

18.) کلسترول را بخورید، بله، شما آن را به درستی خواندید. بدن کلسترول را به تستوسترون تبدیل می کند. این علم است، برادر.

19) از باشگاه فرار نکنید . سخت تمرین کنید و بیرون بروید.

20.)  به سویا و محصولات سویافقط بگویید نه. سویا فیتو استروژن قوی است که می تواند به سطوح بالاتر استروژن کمک کند.

21) آجیل خود را بخورید. تحقیقات نشان می دهد که همبستگی شدید بین مصرف خشکبار و سطح تستوسترون قوی تر است.69 روش برای افزایش سطح طبیعی تستوسترون

22.) ریحان ؟ در یک مطالعه، محققان به معنای واقعی کلمه در مورد چگونگی مصرف ریحان و افزایش سطح طبیعی تستوسترون  در خرگوش ها پی بردند . . بله، ما می دانیم شما خرگوش نیستید شما همچنین چیزی برای از دست دادن ندارید الان برو!

23.) جعفری دارید؟ آه بله، اینجا دوباره برویم جعفری حاوی apigenin است، که در واقع باعث افزایش سطح طبیعی تستوسترون در بیضه ها می شود. داستان واقعی، برادر.

24.) صحبت کردن با زنان جذاب سطح تستوسترون شما را بالا می برد است. این مورد شگفت انگیز نیست ؟  : )

25.) سن خود را فراموش کنید و شروع به ورزش کردن کنید . بدن شما با افزایش سن تمایل دارد  سطوح تستوسترون را کمتر و کمتر کند . با ورزش جلوی آن را بگیرید . اگر جوان هستید، از بدن خود مراقبت کنید و اکنون رژیم غذایی خود را پاک کنید. با ورزش کردن متوقف کردن سن خود را انجام میدهید

 

26.) صبح بلند شو. سطوح تست در افرادیکه دیر از خواب بیدار می شوند کمتر است.

27.) تمرینات خود را تغییر دهید. بعد از چند هفته بدن شما تمایل به انطباق با تمرین و تولید تستوسترون کمتر دارد. تغییرات مکرر در تمرین ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید.

28.) داشتن رابطه جنسی بیشتر. مردانی که از نظر جنسی فعال هستند، تمایل بیشتری به زندگی دارند. رابطه جنسی بیشتر نیز برابر با تستوسترون بیشتر است.

29.) افتادن در خط عاشقی . سطح تستوسترون شما برای چند ماه اول افزایش خواهد یافت. بعد از آن شما خودت هستی

30.) برای موفقیت تلاش کنید. محققان بریتانیایی ارتباط بین میزان درآمد و میزانافزایش سطح طبیعی تستوسترون را کشف کردند.

31. در یک مطالعه بر روی انسان، رویال ژل نشان داد که سطح تستوسترون را تا 20٪ افزایش میدهد.69 روش برای افزایش سطح طبیعی تستوسترون

32.)طرفدار  یک تیم ورزشی برنده باشید .  تیم های بازنده را از زندگی خود بیرون کنید یک مطالعه اخیر که سطح تستوسترون 21 نفر از طرفداران ورزش را تجزیه و تحلیل کرد، افزایش تستوسترون برای طرفداران تیم برنده و کاهش تستوسترون برای طرفداران تیم بازنده بود.

33.) کلم بخورید ! کلم حاوی فیتوشیمیایی به نام اندول -3 کربنول (IC3) است که نشان داده شده است که تستوسترون شما را افزایش می دهد.

34.) از یک تمرین کامل بدنی استفاده کنید. تمرین بدنی به طور کلی سطح تستوسترون را بیش از تمرین یک گروه عضلانی کوچکتر و یا مجموعه ای از گروه های عضلانی تحت تاثیر قرار می دهد.

35.) تقویت کننده های تستوسترون را امتحان کنید. برای پیدا کردن محصولات به ارزش زمان و پول خود، بررسی و بهترین فروشندگان را در اینجا در قسمت تست بوستر پروهورمون مشاهده کنید.

36.) بدون هیچ دلیلی شادی کنید شادی کمک می کند تا خوشبختی را بهبود بخشیده و استرس را از بین ببریم.

37.) یک سالن ورزش با تعداد زیادی از زنان جذاب (یا مردان) را پیدا کنید. واقعا

38.) خوردن زنجبیل را جدی بگیرید محققان ایرانی متوجه شدند که مکمل زنجبیل برای بهبود سطح تستوسترون به میزان 5/17٪ کار می کرد.

 

39.) رژیم غذایی خود را با یک مولتی ویتامین تقویت کنید. یک مولتی ویتامین را به عنوان یک شبکه ایمنی یا یک برنامه پشتیبان باشید . مولتی ویتامین ها کمک می کنند تا کمبود های ویتامین در مواد غذایی شما جبران شود.

40.)  اسیدهای چرب ضروری امگا 3 را فراموش نکنید.

41.) تخم مرغ خود را بخور .  تخم مرغ ها به بهبود سطح کلسترول خوب  کمک می کنند که به شما کمک می کند تا تستوسترون را افزایش دهید.

42.) ریش بزارید!!!جدی میگم

43.) انار می تواند به افزایش سطح تستوسترون کمک کند. به نظر می رسد که این میوه شگفت انگیز برای تحریک آنتی اکسیدان های اندوژن در بیضه ها کار می کند.

44.) بیکن  بخورید. این یک غذای مردانه است و مطمئنا سطح تستوسترون شما افزایش می یابد.

45.) اجتناب از رژیم های کم کالری و دیوانه وار . این به از دست دادن تستوسترون و عضلات شما می انجامد

46.) مکمل زد ام ای  را امتحان کنید. ترکیبی از روی و منیزیم به شما کمک می کند عمیق تر بخوابید. خواب بهتر، سطح تستوسترون بهتر

69 روش برای افزایش سطح طبیعی تستوسترون

47.) از اشکال مختلف ورزش استفاده کنید. پیاده روی، تمرینات قدرت، ساخت عضله، هوازی شدید و غیره. به نظر می رسد که تنوع در تولید تستوسترون مفید باشد.

48.) صبح زود سطوح تست شما در حد بالاترین حد است داشتن نزدیکی در صبح به تولید تستوسترون بیشتر کمک می کند

49.) تعهد به تمرین مقاومت 2-3 بار در هفته. نه تنها سازگاری مهم است، زمانی که به ساخت عضله می پردازد، بلکه این نیز یک آزمایش ضروری است.

50.) استراحت بین تمرینات را محدود کنید. این یک روش عالی برای افزایش شدت تمرین و افزایش سطح تستوسترون شماست.

51) سالاد “واقعی” را بخورید، حاوی مواد تشکیل دهنده تستوسترون مانند اسفناج، آجیل، گوشت گاو و آووکادو است.

52)  با کافئین  خودرا از بین نبرید. محرک بیش از حد برای مقادیر کورتیزول (استرس) مناسب نیستند.

53) 5 دقیقه در روز مدیتیشن داشته باشید. آهسته کردن، نشستن، چشمان خود را ببندید و شکاف آرامش را کم کنید.

54) دوش یا حمام سرد بگیرید. مطالعهی موسسه تحقیقات ترومبوز انگلستان نشان داد که سطح T بعد از دوش سردی پرش می کند.

55) پیاده روی تحقیقات نشان می دهد که مکمل fenugreek ممکن است به شما کمک کند تا T افزایش یابد.

56) برای کاهش استروژن از ریشه گزنه استفاده کنید. به عنوان یک پاداش، ریشه گشنیز همراه با avena sativa نشان داده شده است که ترویج تستوسترون بهتر است.

افزایش سطح طبیعی تستوسترون
افزایش سطح طبیعی تستوسترون

57) خوردن بیشتر ارگانیک. کاهش آفت کش ها و مکمل های غذایی ناخواسته تنها می تواند به سیستم غدد درون ریز کمک کند.

58) ترک سیگار. سیگار حاوی یک کوه از مواد شیمیایی است که می تواند مانند توپ گرفتن به سیستم غدد درون ریز خود عمل کند.

59) John Kiefer، رژیم بارگزاری کربوهیدرات را امتحان کنید. نشان داده شده است که پتانسیل افزایش دامنه T را دارد.

60) سیر خودت را بخور نه تنها این را می توان برای از بین بردن خون آشام های جادویی مدرن، اما سیر همچنین شما را فراهم می کند افزایش کمی تستوسترون کمی.

61) آزمون پایین معکوس با مخزطرول. Reservatrol یک عنصر طبیعی در انگور است که ثابت شده است که سطح آزمایش های طبیعی را تا 50٪ در مطالعات حیوانی افزایش می دهد.

62) اجتناب از فلوراید. فلوراید برای مبارزه با فعالیت ید کار می کند و آن را در سلول های انسانی قرار می دهد. شما نمی خواهید فلوراید را وارد غده های خود کنید یا به سیستم غدد درون ریز خود آسیب برساند.

63) به رژیم کم فیبر و فیبر بالا بگویید. بله، شما آن را به درستی خواندید. این سبک غذا نشان داده است که تولید تستوسترون را تضعیف می کند. برخی از فیبرها درست است. از سوی دیگر، فیبر بالا از نوع No-no است.

64) در ورزشگاه منفجر شوید! خوب، نه به معنای واقعی کلمه. تمرینات  انفجاری نشان داده اند که باعث  افزایش سطح طبیعی تستوسترون می شوند.

65) متاسفم گیاهخواران، اما این سبک غذا با سطوح پایین تست مرتبط است.

66) با کره بروید، مارگارین را تخلیه کنید. روغن های موجود در مارگارین انتخاب خوبی برای سلامتی غدد درون ریز نیستند.

67) تغذیه مکرر را بازبینی کنید. رژیم های غذایی مانند چرت زدن متناوب روزه داری و کربوهیدرات می توانند به حفظ سطح تست هورمون رشد و افزایش آن کمک کنند.

68) یک هنر رزمی یا کلاس MMA را امتحان کنید.

69) حالا واقعا به شما گیج می شود … محققان ژاپنی متوجه شدند که 7 روز در معرض شستشو، سطح سرمی تستوسترون به طور ناگهانی به 145٪ طبیعی افزایش یافت. از این نوک لذت ببرید! (طعنه)

 

منبع : ماسل استرنج

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

بستن
بستن