برند های مکمل

مکمل های غذایی اولوشن نوتریشن (ای وی ال)

اولوشن نوتریشن (ای وی ال) یک شرکت مکمل سازی نوبنیاد امریکا یی می باشد.

اولوشن خط تولید محصولات بسیار کارامدی دارد. محصولات این برند ، بسته بندی و کیفیت بسیار بالایی دارند .

اولوشن نوتریشن (ای وی ال) در طی حضور نه چندان طولانی مدتش در بازار فروشگ مکمل های غذایی ، توانسته جوایز متعددی را از سایت های معتبر و پرفرو مکمل های غذایی دریافت کند. ملاک این جوایز تنها بازخورد مشتری ها از سرتاسر جهان در مورد مصرف محصولات این برند بوده است

 

لین مود اولوشن
لین مود اولوشن

لین مود اولوشن نوتریشن

 

اگر مایلید بدون مصرف مواد محرک, چربی سوزی کنید, قطعا لین مود یک گزینه مناسب برای شما ست. لین مود, یک مکمل چربی سوز با فرمول قوی, هوشمندانه, و کارآمد است که توسط شرکت EVLUTION Nutrition تولید می شود. زیبایی کار لین مود در این است که از تعداد انگشت شماری ترکیب طبیعی استفاده کرده و عنصر غیر ضروری یا مشکوکی در ساختار آن دیده نمی شود. با ما همراه باشید تا با سایر ویژگی های این مکمل آشنا شوید.

لین مود به دلیل فرمول مختصر و نداشتن کافئین, عوارض معمولی چربی سوزها مثل عصبانیت را ندارد. ترکیبات به کار رفته در آن, طبیعی و ساده بوده, خوب تحمل می شوند.

  1. افزایش مکانیزم های چربی سوز از جمله ترموژنز (Thermogenesis) در بدن
  2. کاهش اشتها
  3. تقویت سوخت و ساز بدن
  4. افزایش انرژی
  5. پشتیبانی از خلق مثبت به نحوی که فرد را با انگیزه نگه می دارد.
  6. دستور استفاده

    در هر ظرف لین مود 50 سروینگ (هر سروینگ معادل سه کپسول) موجود است. دوز آن, 3 کپسول است که بهتر است با فاصله هشت ساعت و 30 تا 60 دقیقه قبل از وعده های غذایی مصرف شود. لین مود به دو شکل کپسول و پودر موجود است.

بررسی کامل :  چربی سوز لین مود

همچنین لین مود در لیستبرتر بهترین قرص چربی سوز برای زنان قرار دارد

بی سی ای ای لین انرژی اولوشن نوتریشن

بی سی ای ای لین انرزی اولوشن

اگر شما بدنبال یک مکمل بی سی ای ای می گردید که بیشتر از وظیفه معمولی خود عمل کند ما مکمل
بی سی ای ای لین انرژی اولوشن را پیشنهاد می کنیم. این محصول BCAA یکی از متنوع ترین فرمول‌هایی را دارد که ما تا به امروز دیده ایم.

بی سی ای ای لین انرژی اوولوشن دارای سی ال ای می باشد. پس تاثیر قابل توجه ای بر روی سبک زندگی خواهند داشت.

مکمل بی سی ای ای لین انرژی همچنین حاوی 500 میلی گرم استیل ال کارنیتین می باشد. این ماده شکل پردازش شده چربی سوز
ال کارنتین می باشد که به افزایش عملکرد شناختی، افزایش سطوح انرژی، تنظیم حرکت عضله و
تقویت سلامتی قلب کمک می نماید.  یکی از ویژگی‌های استیل ال کارنیتین توانایی آن برای عبور از
موانع مغزی خون می باشد. این بدان معناست که شما زودتر از چیزی که فکر می کنید می توانید
اثرات تقویت انرژی را احساس کنید. چیزی که ما مطمئن هستیم این است که استیل ال کارنیتین ترکیب رایجی نیست که در دیگر مکمل‌های BCAA وجود داشته باشد. ما از وجود این ترکیب در مکمل
بالا برنده ی انرژی خالص BCAA خوشحال می باشیم.

ترکیبات بی سی ای ای لین انرژی بسیار متنوع و پرکاربرد هستند. انواع چربی سوز ها ، نوتروپیک ها و آمینو اسید های مهم دیگر در این مکمل بی سی ای ای گرداوری شده تا مکملی فراتر از مکمل های معمولی بی سی ای ای را تجربه کنید.

در اینجا میتوانید همه موارد مربوط به بی سی ای ای لین انرژی را بررسی کنید.

ترانسفورم اولوشن
ترانسفورم اولوشن
چربی سوز ترانسفورم اولوشن نوتریشن

چربی سوز ترانسفورم اولوشن بر خلاف چربی سوز لین مود ، چربی سوزی بر مبنای محرک می باشد. تمام قدرت چربی سوزی ترانسفورم بر روی محرک ها متمرکز شده اما این باعث نمی شود با مصرف این چربی سوز ، از کنترل خارج شوید.

ترانسفورم دوز کنترل شده ای از محرک ها را برای شما فراهم می کند تا با یک احساس خوب از سرخوشی رسیدن حد مناسب محرک ها ، انرژی بیشتری داشته باشید و چربی سوزی کنید.

در واقع فرمول ترانسفورم اولوشن ، 2 قسمتی می باشد. 1 بخش چربی سوزی و بخش دوم تمرکز

چه نتایجی را می‌بایستی از ترانسفورم انتظار داشته باشید؟

فت برنر ترانسفورم اولوشن ، یک عامل کمکی چربی سوز قوی می‌باشد که می توانید در برنامه‌های روزمره بدنسازی و رژیمی خود از آن بهره بگیرید، اما نباید آن را به عنوان یک قرص جادویی در نظر گرفت. محرک‌های درون این چربی سوز، فرایند کالری سوزی شما را تسریع می‌کنند (اما نه به صورت انبوه). بی شک، چربی سوزهای موثرتری در بازار وجود دارد. همچنین، اگر به دنبال یک محصول عالی که بر انرژی شما بیافزاید و به شما اجازه دهد تا کمی کالری بیشتری در روز بسوزانید، این محصول در رتبه نخست قرار دارد. به جز قیمت نسبتا گران ترانسفور ای وی ال، ویژگی‌های دیگر آن بسیار مناسب می‌باشد.

مقایه چربی سوز ترانسفورم اولوشن و لین مود را از دست ندهید

 

استکد پروتئین اولوشن : EVL STACKED PROTEIN
استکد پروتئین اولوشن
استکد پروتئین اولوشن : EVL STACKED PROTEIN

چه ترکیب پروتئینی می­تواند پودر پروتئینی ماسل فارم کامبت را که یکی از محبوب ترین ها در بازار است، شکست دهد؟

ما فکر می­کنیم اون ترکیب استکد پروتئین EVL نوتریشن  باشد. علیرغم شباهت­هایی که به مدل قبلی آن دارد، استکد پروتئی EVL نوتریشن استکد پروتئین به لطف ترکیب چند مرحله­ای 5 پروتئین ویژگی­های خاص خودش را دارد.

استکد پروتئین اولوشن به عنوان ترکیب پروتئینی با کیفیت بالا و طعم دلچسب که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدن خود را برای ساعت­ها در وضعیت آنابولیک نگه دارند. این محصول منبع پروتئینی بسیار عالی با چربی پایین است.

استکد پروتئین بالاترین کیفیت پروتئین موجود در بازار را با بهترین طعم ممکن ارائه می­کند. تمام این­ ویژگی­ها به جز چربی پایین و کربوهیدرات بالا در برخی محصولات دیگر نیز یافت می­شود. اما هیچ محصول دیگری تمام این مزایا را با هم برای شما فراهم نمی­کند. فقط کافیست یک بار امتحان کنید.

ترکیب چند مرحله ای 5 پروتئین. به مصرف کنندگان کمک می­کند تا برای ساعت­ها در یک وضعیت آنابولیک بمانند.

استکد پروتئین برای ورزشکاران و افراد فعال بالای 18 سال که می­خواهند عضله سازی کنند و نیازهای پروتئینی روزانه خود را تأمین کنند مناسب است. مناسب برای بدنسازی بوده و مکمل خوبی برای قبل از ورزش است.

در اینجا می توانید بررسی کامل استکد پروتئین اولوشن را مشاهده کنید.

 

اولوشن نوتریشن ای وی ال تست

ای وی ال تست : دی آسپارتیک اسید + زد ام ای + چندین ترکیب حرفه ای

“تکه تکه شو تا موفق شوی”

این شعار امروز است اما فردا چه؟

ببینید، مشکل این نسل لعنتی این است: شما پیش­ بینی نمی­کنید. فرض کنید، شما امروز در باشگاه به سختی تمرین می­کنید، اما بعد چه؟ باقی زندگی خود را با یک بدن نابود شده و خسته راه خواهید رفت؟

نه! شما با کمی قدرت و بازیابی ناشی از تستوسترون این تکه ­ها را به هم وصل خواهید کرد (شعار فردا).

حال می پرسید چطور این کار را بکنیم؟

پاسخ اینجاست: با ای وی ال تست!

ای وی ال تست اولوشن نوتریشن انواعی از ترکیبات مؤثر را در یک دوز ارائه می کند. اگر شما به دنبال کیفیت ترکیبات و نتایج مثبت هستید، مسلما ای وی ال تست بهترین فرمول است.

چه احساسی دارید وقتی بوسیده می­شوید؟ خیلی بد یا خیلی عالی؟ نام آن عشق شدید است و طبق فرمول آن، ای وی ال تست شما را بسیار دوست می­دارد. در حالیکه ما هنوز منتظر حکم DIM هستیم، اعتقاد داریم که EVL TEST مقدمه ای است بر چگونگی تولید یک تستوسترون بوستر که کارآمد و مؤثر باشد. هیچ چیزی خارج از محدوده یا زیادی نیست، حتی خارخسک که به تنهایی می­تواند شما را تحریک کند. حال دوستان عزیز یک نگاهی به تستوسترون بوستر قدرت و بازیابی ارزشمند ما بیندازید.

بررسی کامل تست بوستر : ای وی ال تست

وبسایت اصلی : evlnutrition.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!