تست بوستر - پروهورمون

تستوسترون بوستر ای وی ال تست اولوشن نوتریشن

ای وی ال تست اولوشن نوتریشن

از بین تمام محصولات تولید شده توسط اولوشن، تا کنون ای وی ال تست بهترین تستوسترون بوستر برای قدرت و بازیابی است. بهترین نکته برای تستوسترون بوستر تست در بین لیست بلند تستوسترون بوسترها، دی آسپارتیک اسید (DAA) است. ای وی ال تست 3 تا از بهترین 5 تقویت کننده تستوسترون (دی آسپارتیک اسید (DAA) ، روی و ویتامین D)، تقویت کننده­های تستوسترون چند منظوره(شنبلیله ، منیزیم و B6)، یک تقویت کننده جنسی (خارخسک) و یک مهار کننده استروژن(DIM) دارد.

 

تستوسترون بوستر ای وی ال تست اولوشن نوتریشن

“تکه تکه شو تا موفق شوی”

این شعار امروز است اما فردا چه؟

ببینید، مشکل این نسل لعنتی این است: شما پیش­ بینی نمی­کنید. فرض کنید، شما امروز در باشگاه به سختی تمرین می­کنید، اما بعد چه؟ باقی زندگی خود را با یک بدن نابود شده و خسته راه خواهید رفت؟

نه! شما با کمی قدرت و بازیابی ناشی از تستوسترون این تکه ­ها را به هم وصل خواهید کرد (شعار فردا).

حال می پرسید چطور این کار را بکنیم؟

پاسخ اینجاست: با ای وی ال تست!

درباره ای وی ال تست

از بین تمام محصولات تولید شده توسط اولوشن، تا کنون ای وی ال تست بهترین تستوسترون بوستر برای قدرت و بازیابی است. برنده بهترین برند بادی بیلدینگ 2015 یعنی “اولوشن” با این فرمول تستوسترون بوستر، عصاره­ های گیاهی با کیفیت و دوست عزیزمان ZMA به این موفقیت دست پیدا کرد.

ای وی ال تست یک افزایش دهنده پرورش و بازیابی است که:

  • تنظیم سطح طبیعی تستوسترون
  • افزایش قدرت عضلانی، استقامت و به طور کلی عملکرد
  • بهبود کیفیت خواب

ای وی ال تست ترکیبات زیادی را کنار هم قرار داده است که شما در یک سروینگ از آن به خوبی استفاده کنید. هر سروینگ شامل 4 قرص است، که این به شما کمک می کند تا مقدار زیادی از پک تستوسترون بوستر خود دریافت کنید. علاوه بر این، EVL TEST برخی مواد مغذی ضروری را فراهم می کند. از طرفی، کمبود های ویتامین و مواد معدنی را نیز می تواند جبران کند.

فرمول:

تستوسترون بوستر ­های قدرتمند: دی آسپارتیک اسید (DAA) ، روی و ویتامین D به علاوه یک جفت از عصاره­ های تقویت کننده گیاهی استاندارد شده: شنبلیله + خارخسک

ZMA: روی-منیزیم-B6. ویتامین اصلی+ مواد معدنی سه­گانه

DIM: نقطه مقابل عوارض جانبی بالقوه دی آسپارتیک اسید (DAA) ، Diindolylmethane است.

ویژگی­ های ای وی ال تست:

اندازه هر وعده: 4 قرص

تعداد وعده در هر بسته: 30

عناصر تشکیل دهندهمقدار در هر وعده
ویتامین D (کلکلسیفرول)1000 IU (250% DV)
ویتامین B6 (پیریدوکسین HCl)11 mg (550 % DV)
منیزیم (آسپارتات)160 mg (40% DV)
روی (مونومتیونین و آسپارتات)30 mg (200% DV)
دی آسپارتیک اسید3120 mg
عصاره Tribulus Terrestris (میوه خارخسک)750 mg
عصاره دانه شنبلیله500 mg
Diindolylmethane (DIM)250 mg
دیگر عناصر تشکیل دهنده:

ایزومالت، استئاریک اسید، متیل سلولز، منیزیم استیرات، سیلیکا، پویدون

راهنمای ای وی ال تست:

به عنوان یک مکمل غذایی، 4 قرص را 60-30 دقیقه قبل از خواب با معده خالی مصرف کنید.

 

ای وی ال تست: تقویت ورزشی، بهبود بازیابی، Slap & Kiss Sum’Bitch

دی-آسپارتیک اسید، 3120 mg

بهترین تستوسترون بوستر در بازار

D-mothafunkin’-Double-A, baby

مسلما بهترین نکته برای تستوسترون بوستر تست در بین لیست بلند تستوسترون بوستر ها، DAA است که دارای پتانسیل بالایی برای افزایش آمینو اسید تستوسترون جهت کمک به تقویت مردان است.

از آنجایی که دی آسپارتیک اسید (DAA) یک تقویت کننده هورمون جنسی است، مصرف آن اغلب با یک مهار کننده استروژن توصیه می ­شود.

عصاره Tribulus Terrestris (خارخسک)، 750 mg

اگر دی آسپارتیک اسید (DAA) برای تست بهترین است، Tribulus Terrestris محبوب­ترین است.

مصرف این عصاره بیشتر برای تقویت جنسی است تا تستوسترون بوستر. تحقیقات پیشنهاد می­کنند که احتمالا خارخسک تستوسترون را در مردان مسن افزایش می­دهد اما از طرفی از نظر هورمونی کمکی به آنها نمی­کند. با این وجود این ترکیب می­تواند به طور غیر مستقیم به ساختن عضله آنابولیک نیز کمک کند.

عصاره دانه شنبلیله ، 500 mg

یکی دیگر از گیاهان دارای ساپونین در یک عصاره استاندارد شده (با 50% ساپونین)، علاوه بر لیبیدو، به افزایش تستوسترون نیز کمک می­کند.

همانند خارخسک، شنبلیله نیز ترکیب فعال Protodioscin را تشکیل می­دهد که ظاهرا باعث تحریک شدن تمام مردان می­شود. اما این ترکیب عوامل بیواکتیو دیگری را نیز تشکیل می­دهد که می­تواند به طور بالقوه به افزایش تستوسترون آزاد، بهبود بازیابی و کاهش استروژن کمک ­کند.

به علاوه، شنبلیله باعث می­شود ادرار و عرق فرد بویی شبیه شربت افرا داشته باشد و این محصول را قدرتمند و با ارزش چند منظوره می­سازد.

Diindolylmethane (DIM) ، 250 mg

در حالیکه کاهش استروژن توسط شنبلیله ، تنها یکی از مزایای بالقوه آن است، DIM تمام موجودیت آن است. در تئوری، DIM یک مکمل مؤثر برای DAA است که ممکن است استروژن را افزایش دهد. با این حال این نظریه حداقل برای مردان در حد تئوری است زیرا بیشتر مزایای ضد استروژنی DIM در ابتدا برای سلامت استروژن زنان مطالعه شده است.

این نتایج به طور کامل نشان دهنده عدم کارایی DIM به عنوان تقویت کننده نیستند، اما هنوز تحقیق دقیقی جهت اطمینان از سطوح استروژنی مردان صورت نگرفته است.

ای وی ال تست اولوشن نوتریشن
ای وی ال تست اولوشن نوتریشن

آنالیز فرمول

ای وی ال تست از لحاظ تستوسترون کاملا شما را پوشش می­دهد:

  • دی آسپارتیک اسید (DAA) وظیفه مستقیم تقویت تولید تستوسترون را بر عهده دارد.
  • شنبلیله تمام موانع را جهت اطمینان از تشکیل تستوسترون آزاد و فعال از بین می­برد.

ویتامین­ها و مواد معدنی آنها:

  • روی+ منیزیم+ ویتامین B6. درست است! ZMA

احتمالا بهترین سه گانه ویتامین و مواد معدنی برای افزایش تستوسترون و بهبود عملکرد ورزشکاران همین باشد. این یک فوت و فن هوشمندانه است و اولین بار هم نیست که یک مکمل آنابولیک شامل ZMA را مشاهده می­کنیم.

  • ویتامین D. بین 4 تقویت کننده ما در لیست بزرگ تقویت کننده ­های تستوسترون، ویتامین D در هر دو قسمت ویتامین و هورمون برابر بوده و کاملا افزایش دهنده تستوسترون است.

Diindolylmethane می­تواند به طور بالقوه یک جرقه به استروژن که خود سنجش مهمی در هر فرمول واجد شرایط تستوسترون بوستر (که به نظر می­رسد ای وی ال تست باشد) وارد کند. در صورت تأثیر، این می­تواند نقطه عطف مهمی در ارزشمند بودن EVL TEST باشد زیرا در این صورت می­تواند در خود فرد رخ دهد و مردان مجبور نیستند فرمول خاصی را برای مسدود کردن استروژن ایجاد کنند تا اثرات منفی زنانه آن را خنثی کنند. این نشانه یک تستوسترون بوستر هوشمند است و ارزش سرمایه­گذاری دارد.

ای وی ال تست 3 تا از بهترین 5 تقویت کننده تستوسترون (دی آسپارتیک اسید DAA ، روی و ویتامین D)، تقویت کننده­ های تستوسترون چند منظوره (شنبلیله ، منیزیم و ویتامین B6)، یک تقویت کننده جنسی (خارخسک) و یک مهار کننده استروژن (DIM) دارد. برای یک فرمول ساده، این واقعا قابل توجه است.

مزایای ای وی ال تست

ای وی ال تست تنها حاوی مقدار کمی از عصاره های گیاهی به فرم پیشرفته هستند. همچنین ترکیبات غیرفعال کمی دارد که به نظر می رسد برای نگه داشتن سایر ترکیبات در کنار هم هستند. علاوه بر این، ترکیب ایزومالت ای وی ال تست به بهبود طعم قرص کمک می کند زیرا شما مجبور هستید برای دریافت مزایا در یک سروینگ 4 عدد قرص مصرف کنید. مزایای ذکر شده توسط اولوشن برای ای وی ال تست عبارتند از:

پشتیبانی از سطوح طبیعی تستوسترون

قدرت عضلانی

استقامت

کارایی

کمک به خواب مطلوب

صادقانه، اگر ای وی ال تست در افزایش تستوسترون، بهبود بازیابی، افزایش عملکرد و بهبود خواب (از طریق ZMA) مؤثر نبود، پس نمی­دانیم چه خواهد کرد!

چه کسانی ای وی ال تست را مصرف می­کنند؟

علاقمندان به بادی بیلدینگ! شما مجبورید تا حد مرگ تمرین کنید تا موفق شوید که در واقع نام رسمی آن قدرت و بازیابی است.

عوارض جانبی

تا کنون هیچ گونه عوارض جانبی از ای وی ال تست گزارش نشده است. البته با توجه به تمام ترکیبات طبیعی این فرمول ما همین انتظار را هم داشتیم. در بدترین حالت، چیزی که شما ممکن است تجربه کنید، بوی شربت افرای ناشی از شنبلیله است که در برخی کاربران بیشتر از بقیه حس می­شود اما نکته مهم این است که شربت افرا بد نیست!

خلاصه­ ای وی ال تست

مزایا

تقویت عمده تستوسترون. دی آسپارتیک اسید DAA، روی و ویتامین D3

مواد مغذی مقوی. دانه شنبلیله و خارخسک

دوزهای بالا.

DIM X-Factor. اگر این مورد مؤثر باشد پس میتوان گفت ای وی ال تست بهترین است!

ZMA. همیشه خوشحالم که سازندگان این مورد را اینجا جا گذاشته اند!

نظرات خوب مشتریان. یکی از بهترین استک­ها در رتبه ­بندی­ها به ویژه در گروه­های بدنسازی.

مضرات

خارخسک یک تستوسترون بوستر نیست. نه که نیازی به آن نداریم اما گزینه­ های بهتری هم هست.

DIM X-Factor در صورتی که این مورد مؤثر نباشد میتوان گفت ای وی ال تست تنها یک محصول نسبتا عالی است.

تستوسترون بوستر ای وی ال تست اولوشن نوتریشن
تستوسترون بوستر ای وی ال تست اولوشن نوتریشن

قیمت و اطلاعات خرید

7 وعده (برای یک هفته): 6.99 دلار

30 وعده (برای یک ماه): 39.99 دلار

در دسترس برای خرید آنلاین و در فروشگاه­ ها

سخن پایانی

EVL TEST انواعی از ترکیبات مؤثر را در یک دوز ارائه می کند. اگر شما به دنبال کیفیت ترکیبات و نتایج مثبت هستید، مسلما EVL TEST بهترین فرمول است. آلفا تست نیز یک مکمل با کیفیت بالاست. با این حال، نسبت به ای وی ال تست ترکیبات کمتری را در مقادیر کوچک تر هر سروینگ ارائه می کند.

چه احساسی دارید وقتی بوسیده می­شوید؟ خیلی بد یا خیلی عالی؟ نام آن عشق شدید است و طبق فرمول آن، ای وی ال تست شما را بسیار دوست می­دارد. در حالیکه ما هنوز منتظر حکم DIM هستیم، اعتقاد داریم که EVL TEST مقدمه ای است بر چگونگی تولید یک تستوسترون بوستر که کارآمد و مؤثر باشد. هیچ چیزی خارج از محدوده یا زیادی نیست، حتی خارخسک که به تنهایی می­تواند شما را تحریک کند. حال دوستان عزیز یک نگاهی به تستوسترون بوستر قدرت و بازیابی ارزشمند ما بیندازید.

منابع : best5supplements testosteroneofficia

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام .اول تشکر میکنم از محتوای خیلی عالیتون.. در حال حاضر بهترین تستبوستر بر پایه دی آسپارتبک اسید باشه و داخل بازار ابران هم فابل تهیه باشه رو لطف میکنید معرفی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!