پودر پروتئین

ایمپکت وی پروتئین مای پروتئین انگلستان

تولید کننده آن را به عنوان “یک پودر وی پروتئین تضمین شده که ارزش مادی استثنایی با یک پروفایل غذایی قابل توجه ارائه می کند” معرفی می کند. پروتئین ایمپکت وی مای پروتئین در هفت طعم فوق العاده در آمریکا موجود است. مزیت اصلی پروتئین ایمپکت وی مای پروتئین رشد و ترمیم عضله است. اگر شما به ترکیبات تشکیل دهنده آن دقت کنید، پروتئین ماکرومغذی اصلی این محصول است. به طور دقیق تر، یک مکمل پروتئینی با کالری پایین، کربوهیدرات پایین و کلسترول صفر است.

ایمپکت وی پروتئین مای پروتئین انگلستان

به طور جدی، آخرین باری که یک مکمل پودر پروتئین بین المللی تحسین ما را برانگیخت کی بود؟ در مورد آن فکر کنید.

.

.

.

زمان به پایان رسید. ما نیز مثل شما نا موفق بودیم. این مربوط به زمانی است که یک بازیکن بزرگ بین المللی در بازی از یک مکمل پودر پروتئین استفاده کرده است. ما فکر می کنیم ایمپکت وی مای پروتئین متولد شده در انگلستان می تواند این چنین باشد. در این بررسی ما همه چیز را در مورد آن خواهیم نوشت؛ پس گوش کنید و بررسی کنید:

درباره پروتئین “ایمپکت وی مای پروتئین”

خانم ها، آقایان: پروتئین ایمکت وی مای پروتئین شما از انگلستان ارئه می شود. این یک مکمل پروتئینی پر طرفدار است که آمریکای شمالی را فرا گرفته است. تولید کننده آن را به عنوان “یک پودر وی پروتئین تضمین شده که ارزش مادی استثنایی با یک پروفایل غذایی قابل توجه ارائه می کند” معرفی می کند. درباره فرمولاسیون:

  • پروفایل ترکیبات قوی. اولین برداشت ما. ما را نا امید نکن، لطفا…
  • تنها 20 گرم پروتئین؟ می تواند نسبت به شیک ها بیشتر باشد.
  • کالری پایین. یک عضله ساز با کالری پایین؟ به نظر خیلی خوب است اگر واقعی باشد.

اطلاعات مکمل پروتئینی ایمپکت وی مای پروتئین

اندازه سروینگ: 1 قاشق (25 گرم)

تعداد سروینگ هر بسته: نزدیک 100 عدد

مواد مغذیمقدار در هر سروینگدرصد ارزش روزانه
کالری100
    کالری حاصل از چربی15
چربی کل2 گرم3 درصد
چربی اشباع1 گرم5 درصد
   چربی ترانس0
کلسترول0 میلی گرم0 درصد
سدیم35 میلی گرم1 درصد
کربوهیدرات کل1 گرم0 درصد
   فیبر غذایی0 گرم
   قند1 گرم
پروتئین20 گرم
ویتامین آ0 درصد
ویتامین سی0 درصد
کلسیم15 درصد
آهن0 درصد
سایر ترکیبات: کنسانتره وی پروتئین، طعم دهنده های طبیعی و مصنوعی، لسیتین سویا، سوکرالوز
راهنمای استفاده از ایمپکت وی پروتئین: 1 قاشق (25 گرم) را با 8-6 انس آب، شیر یا نوشیدنی دلخواه خود مخلوط کرده و بلافاصله مصرف کنید. روزانه یک گرم از پروتئین را به ازای هر پوند وزن بدن خود مصرف کنید. این مقدار را می توانید از ترکیب غذاهای غنی از پروتئین و مکمل های پروتئینی دریافت کنید. پیشنهاد می شود سهم پروتئین روزانه خود را به صورت وعده های کوچک در طول کل روز مصرف کنید.

 

پروتئین برجسته انگلستان همان طور است که توصیف کردیم، اگر چه ما هنوز تا حدی سر در گم هستیم…

هیچ کس نمی تواند این حقیقت را که پروتئین ایمپکت وی مای پروتئین یکی از بهترین شیک های پروتئینی در نوع خودش است را انکار کند. ما را باور ندارید؟ در حال حاضر چهارمین پروتئین برتر در Labdoor.com می باشد. همه ما می دانیم این افراد زمانی که مکمل ها را آنالیز می کنند، چقدر دقیق و کامل هستند. به ما اعتماد کنید، آنها اگر پروتئین ایمپکت وی مای پروتئین را به عنوان یک تهدید بالقوه برای سلامتی تصور می کردند، آن را در این رتبه بالا قرار نمی دادند.

مکس استارز  بررسی پروتئین پرو جیم جیم استوپانی

ما از اینکه تولید کننده کنسانتره وی پروتئین را در محصول قرار داده خوشحالیم. WPC، به همان اندازه که شناخته شده است، یک پروتئین کامل حاوی تمام 20 آمینو اسید می باشد. همچنین نزدیک ترین حالت به فرم طبیعی وی پروتئین است. مای پروتئین می تواند وی پروتئین، ترکیبی با غلظت بالای آمینو اسید ها را به تنهایی نیز شامل شود. بنابراین، برای مصرف پس از ورزش ایده آل تر است.

ما نمی خواهیم بگوییم تمام انتخاب های پروتئین ایمپکت وی بهترین در صنعت هستند. در صورتی که شما در مصرف منبع مکمل پروتئینی منظم باشید، می دانید که پودرهای پروتئینی ترکیبات مشابهی از جمله پروتئین، چربی، کلسترول، سدیم و برخی کربوهیدرات ها دارند.این محصول نیز استثنا نیست.

 

سایر رقیبان در این صنعت می توانند این محصول را تنها بنا بر محتوای پروتئین آن به راحتی کنار بزنند. بیایید رو راست باشیم: بسیاری از مصرف کنندگان یک پودر مکمل با پروتئین بالا برای تغذیه عضلات فرسوده خود می خواهند.

به طور ایده آل، یک نفر پس از یک دوره تمرین قدرتی باید چیزی حدود 20 الی 25 گرم پروتئین مصرف کند. یک قاشق از ایمپکت وی مای پروتئین ممکن است کافی باشد. تنها افسوس ما دیگر پودرهای پروتئینی است که محتوای پروتئینی بیشتری دارند.

پروتئین ایمپکت وی مای پروتئین در هفت طعم فوق العاده در آمریکا موجود است (Bodybuilding.com):

  • شکلات کارامل- ایده آل برای دوستداران شکلات که طعم شیرین آن را در شیک های پروتئینی خود می خواهند.
  • شکلات نعناع- اگر شما عاشق شکلات با کمی طعم نعناع در آن هستید، پس این طعم مخصوص شماست.
  • شکلات ساده- این بهترین انتخاب برای عاشقان واقعی شکلات است، طعم کلاسیک شکلات.
  • کوکی و کرم- اگر شما یک خریدار شیک و دقیق باشید، شاید این امن ترین انتخاب برای شما باشد. نمی توایند با این مورد اشتباه کنید.
  • کرم توت فرنگی- یک انتخاب عالی دیگر برای افراد علاقه مند به طعم میوه ها
  • وانیل- این طعم، همراه با شکلات انعطاف پذیرترین طعم اینجاست. شما می توانید آن را با هر میوه یا ترکیب قابل تصوری در شیک پروتئینی خود مخلوط کنید.
  • وانیل تمشک- هرگز تصور نمی کردید یک ورژن سالم از میلک شیک را بعد از یک تمرین خسته کننده مصرف کنید؟ این یکی را امتحان کنید…

دیگر همتایان بین المللی ما در این مورد بهتر هستند: آنها می توانند ایمپکت وی مای پروتئین را در بیش از 50 طعم باور نکردنی خریداری کنند. (تیرامیسو، شکلات سفید، موکا، لاته، موز، بلوبری، چیز کیک و…)

برخی از طعم ها نیز با استیویا شیرین شده اند. به نظر ما فوق العاده است. ایمپکت وی مای پروتئین دارای یک نسخه بدون طعم است.

ایمپکت وی پروتئین مای پروتئین انگلستان

بیایید دیگر ترکیبات فرمولاسیون را بررسی کنیم:

  • کالری، 100: یک قاشق از ایمپکت وی مای پروتئین تنها 100 کالری تولید می کند. عالی است.
  • چربی، 2 گرم: چربی غذایی به افراد فعال از نظر فیزیکی با روش های مختلف از جمله تنظیم جریان خون و ضربان قلب کمک می کند.
  • چربی های اشباع که به تقویت سیستم قلبی عروقی، کبد و ریه ها کمک می کنند، تنها یک گرم در هر قاشق را تشکیل می دهند. چیزی که ما اینجا دوست داریم: پروتئین ایمپکت وی مای پروتئین هیچ چربی ترانسی ندارد.
  • کلسترول، 0 گرم: این محصول یک انتخاب عالی در این زمینه است. سطح کلی کلسترول شما را افزایش نخواهد داد.
  • سدیم، 35 گرم: شما برای جلوگیری از گرفتگی عضلات به مقدار مشخصی از سدیم نیاز دارید. این مقدار از نظر ما تنها کافیست.
  • کربوهیدرات ها، 1 گرم: محتوای کربوهیدرات، که تمام آن قند است، تقریبا غیر قابل دسترس است. شما نباید نگران اضافه وزن ناشی از قند زیاد باشید.
مکس استارز  پروتئین کینگ وی رونی کلمن - بررسی و قیمت

مزیت های پروتئین ایمپکت وی مای پروتئین

مزیت اصلی پروتئین ایمپکت وی مای پروتئین رشد و ترمیم عضله است. اگر شما به ترکیبات تشکیل دهنده آن دقت کنید، پروتئین ماکرومغذی اصلی این محصول است. به طور دقیق تر، یک مکمل پروتئینی با کالری پایین، کربوهیدرات پایین و کلسترول صفر است. به زبان ساده اگر می خواهید پروتئین را فیکس کنید، این راه خوبی است.

شما همچنین از محتوای BCAA و گلوتامین افزوده شده نیز سود خواهید برد. پروتئین+ BCAA+ گلوتامین= حداکثر ریکاوری.

همچنین مای پروتئین می گوید: “با تنها 103 کالری در هر سروینگ، پروتئین ایمپکت وی یک همراه ایده آل برای تعدادی از ورزشکاران آماتور، متوسط یا حرفه ای می باشد.” ما با تمام وجود با این گفته موافقیم.

چه کسانی ایمپکت وی را مصرف می کنند؟

با توجه به گفته تولید کننده، “پروتئین ایمپکت وی برای هر فردی که فعال است و به دنبال دستیابی به نیازهای روزانه پروتئین خود است، مناسب می باشد. اینکه آیا شما یک ورزشکار هستید یا یک وزنه بردار تفریحی، پروتئین به دلیل نقش اصلی آن در رشد و ترمیم عضله یک جزء جدایی ناپذیر در رژیم غذایی شما است.” این تنها جمع بندی این محصول است. در اینجا غیر از عملکرد قوی پروتئین، مورد قابل توجهی وجود ندارد. نظرات مشتریان بسیار خوب به نظر می رسد و ظاهرا با ادعاهای مای پروتئین موافق هستند.

عوارض جانبی ایمپکت وی

پروتئین ایمپکت وی مای پروتئین عوارض جانبی ندارد. هشدار روی برچسب محصول به سادگی می گوید: “دور از دسترس کودکان قرار دهید.”

البته، درست مثل هر مکمل پروتئینی، اگر مشکل کلیه دارید مراقب باشید. بهتر است قبل از مصرف هر محصول پودر پروتئین با پزشک خود مشورت کنید.

خلاصه ایمپکت وی

مزایا

  • محصول خوب برای عضله سازی. همان طور که توصیف شد.
  • دوزهای خوب. محصول واقعا برای ترمیم عضله آماده است.
  • کالری پایین. تنها 100 کالری در هر پیمانه.
  • محتوای کلسیم بالا. مناسب برای استخوان ها.
  • موجود در طعم های مختلف زیاد. تنوع بالا، در بررسی ها خوش طعم به نظر می رسد.
  • قیمت منطقی. Ib2 و Ib 5.5

معایب

  • 20 گرم پروتئین. تقریبا نزدیک به بالاترین میزان پروتئین در هر اسکوپ که می توانید دریافت کنید. بعضی از افراد با میزان کم خوب هستند.
  • ترکییب اختصاصی. بدون حضور محتوای BCAA و گلوتامین.
  • بدون وی پروتئین به تنهایی. می تواند محصول را انعطاف پذیر تر سازد و پروفایل پروتئینی محصول را بهبود بخشد.

قیمت و اطلاعات خرید

یک بسته lb2.2 (1 کیلو گرم) (مصرف 40 روز): 29.99 دلار

یک تیوب lb5.5 (2.5 کیلوگرم) (مصرف 90 روز): 54.99 دلار

در دسترس یه صورت آنلاین و در فروشگاه ها

موجود در آمازون با قیمتی در محدوده 0.3 در هر گرم

منابع : best5supplements.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!