تست بوستر - پروهورمون

مکمل تست بوستر آلفا تست ماسل تک

یکی از مهمترین مکمل هایی که می توان از طریق مصرف آن سطح هورمون تستوسترون خون را افزایش داد، آلفا تست می باشد که توسط یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده مکمل های های بدنسازی، به نام ماسل تک تولید شده است. این مکمل با برخورداری از قدرت بالای تقویت تستوسترون و همچنین ترکیبات بسیار خوب و دوز مناسب یکی از بهترین های موجود در بازار می باشد.

تست بوستر آلفا تست ماسل تک

هورمون تستوسترون از جمله مهمترین هورمون های موجود در بدن است که تاثیر بسزایی را در حفظ و ایجاد ماهیچه های بدن دارد. تقویت این هورمون در بدن افراد و به خصوص ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مهمترین مکمل هایی که می توان از طریق مصرف آن به این مهم دست یافت، تست بوستر آلفا تست ماسل تک می باشد که توسط یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده مکمل های های بدنسازی، به نام ماسل تک آمریکا تولید شده است. این مکمل با برخورداری از قدرت بسیار بالای تقویت تستوسترون و همچنین ترکیبات بسیار خوب و دوز مناسب یکی از بهترین مکمل های تقویت کننده هورمون تستوسترون در بازار می باشد. در ادامه شما را با جزئیات این محصول آشنا می کنیم.

نقاط قوت مکمل آلفا تست ماسل تک

  • این محصول قدرت بسیار بالایی در تقویت هورمون تستوسترون به عنوان هورمون ماهیچه ساز بدن دارد.
  • این محصول جوایز زیادی را از جمله جوایز ورزشی و جایزه عدم استفاده از مواد ممنوع را کسب کرده است.
  • مکمل آلفا تست ماسل تک باعث افزایش ATP می گردد.
  • این محصول با برخورداری از عناصر و موادی همچون روی، بور، شنبلیله و مومیا باعث افزایش انرژی عضلات می گردد.
  • اثر ضد هورمون استروژن این محصول از دیگر فواید آن به شمار می رود، که باعث مهار این هورمون مضر در بدن می گردد.
  • مکمل آلفا تست مکملی اختصاصی نبوده و قابلیت استفاده برای همه افراد را دارا می باشد.
  • این مکمل بسیار مقرون به صرفه بوده و بابت خرید آن نیاز نیست که هزینه زیادی را به خود متحمل کنید.
  • ترکیبات به کار رفته در این محصول و دوز های مربوطه کاملا استاندارد و مطلوب بوده و ضرری را برای مصرف کننده به دنبال نخواهند داشت.

مواد تشکیل دهنده آلفا تست ماسل تک

مکس استارز  بررسی مکمل تست بوستر پی 6 آلتیمیت سلوکور

مواد تشکیل دهنده این محصول شامل موارد زیر می شوند:

  • روی 7.5 میلی گرم
  • عصاره شنبلیله (دانه) 300 میلی گرم
  • عصاره خارخاسک 250 میلی گرم
  • عصاره مومیا 100 میلی گرم
  • بور سیترات 100 میلی گرم
  • پودر کلم بروکلی 50 میلی گرم

دیگر ترکیبات: ژلاتین کپسول (ژلاتین ، دی اکسید تیتانیوم)، آرد برنج، منیزیم استریت ، دی اکسید سیلیکون

در این قسمت مهمترین ترکیبات سازنده این محصول تقویت کننده تستوسترون را بررسی می کنیم:

شنبلیله : این محصول در مقایسه با محصول MuscleTech’s Test HD همان مواد اولیه پایه را ارائه می دهد، اما این مواد دوز پایین تری نسبت به آن محصول دارند. اما مکمل آلفا تست از میزان دوز مناسبی از شنبلیله به اندازه 300 میلی گرم برخوردار است. تقویت کننده هورمون تستوسترون آلفا تست علاوه بر تاثیری که بر بهبود عضلات و ماهیچه ها و سلامت جنسی در افراد دارد، در برابر آنزیم های آروماتاز و T-killing عملکرد بسیار خوبی دارد. شنبلیله یکی از محبوب ترین مواد در ترکیبات تقویت کننده های تستوسترون به شمار می رود که در این محصول نیز با ارزش روزانه 50 درصد قرار گرفته که مقداری نه زیاد و نه کم، یا به عبارتی کاملا متعادل است.

عصاره خارخاسک : این ترکیب به عنوان یک برجسته کننده هورمون تستوسترون عمل کرده و تا حدی می تواند هورمون تستوسترون را در مردانی که سطح پایینی از این هورمون را دارند، افزایش دهد، اما مطالعات بسیاری در این زمینه نشان می دهد که عصاره خارخاسک تقویت کننده خیلی خوبی برای هورمون تستوسترون محسوب نمی شود. با این حال در این محصول میزان 250 میلی گرم و با ارزش روزانه 45 درصد قرار گرفته است. به جز مورد ذکر شده، معمولا این ترکیب را در دسته ترکیبات جنسی قرار می دهند.

عصاره مومیا : این مورد یک ترکیب معدنی کریستالی است که معمولا بر روی سنگ ها رشد می کند. تحقیقات نشان می دهد که مصرف 90 روز از این ترکیب به میزان 250 میلی گرم می تواند سطح هورمون تستوسترون خون را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. شرکت ماسل تک این ترکیب را به عنوان یه ترکیب قوی به منظور تقویت هورمون تستوسترون استفاده می کند.

دی ‌ایندولیل‌ متان (DIM): این ترکیب که به عنوان پودر بروکلی شناخته می شود، یک ترکیب عالی ضد استروژن می باشد که این هورمون مضر را در بدن مردان کاهش می دهد. طبق برخی از تحقیقات این ترکیب ممکن است باعث کاهش هورمون تستوسترون گردد. با توجه به تحقیقات متناقضی که در مورد این ترکیب وجود دارد، نمی توان تصمیم قطعی در مورد آن گرفت.

مکس استارز  تست بوستر تست اچ دی ماسل تک

مکمل تست بوستر آلفا تست ماسل تک

بررسی فرمول مکمل آلفا تست ماسل تک

بر اساس نظر شرکت سازنده یعنی ماسل تک، مکمل آلفا تست ماسل تک، قویترین تقویت کننده تستوسترون در بازار است. این محصول با افزایش سطح هورمون تستوسترون باعث افزایش انرژی در افراد ورزشکار نیز می گردد. تعامل ترکیبات موجود در فرمول این محصول با یکدیگر و ترکیبات گیاهی بسیار استاندارد و مطلوب در فرمول این محصول از نقاط قوت آن به شمار می رود. این محصول یک ترکیب اختصاصی به شمار نمی رود و برای همه افراد می تواند مناسب باشد. از مضرات فرمول این محصول، فرم متوسط روی و اثرات نامشخص دی ‌ایندولیل‌ متان است. اما قطعا فواید این محصول در برابر مضرات آن بسیار بیشتر است.

راهنمای مصرف مکمل آلفا تست ماسل تک

تعداد دو کپسول از این محصول را با یک لیوان آب، دو مرتبه در روز مصرف نمایید. مراقب باشید که از مصرف بیش از 4 کپسول از مکمل آلفا تست ماسل تک در طول یک شبانه روز تجاوز نکنید. دستورالعمل موجود در این محصول را حتما قبل از مصرف آن مطالعه کنید. قیمت یک بطری از این محصول که برای یک ماه مناسب می باشد در محدوده 21 تا 40 دلار می باشد.

هشدار مصرف مکمل آلفا تست ماسل تک  

  • مصرف این محصول برای افراد زیر 18 سال و همچنین زنان باردار توصیه نمی شود.
  • قبل از مصرف مکمل آلفا تست ماسل تک باید دستورالعمل مربوطه را مطالعه کرده و در طول شبانه روز از مصرف بیش از 4 کپسول از آن اجتناب کنید.
  • در صورتی که با مصرف این مکمل علائم حساسیت در شما آشکار شد مصرف آن را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.
  • در صورتی که از دارو استفاده می نمایید، ابتدا با پزشک خود مشورت کرده که تداخل دارویی در بدن شما ایجاد نشود.
  • این محصول را به دور از نور مستقیم خورشید و رطوبت نگهداری نمایید.

منبع : best5supplements.com testosteroneboostersreview

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!