کراتین

بررسی مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان

مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان، یک مکمل ساده از نوع کراتین مونوهیدرات  به صورت یک پودر بدون آب است که شما می توانید آن را به راحتی در کنار مکمل های دیگر استفاده کنید و مانع از هر گونه تداخل در مصرف کننده می شود. مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان، یک روش ارزان برای تقویت قدرت در اختیار شما می گذارد.

بررسی مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان

مکمل های کراتین از جمله مکمل های بسیار کاربردی و پر استفاده در میان ورزشکاران و بدنسازان هستند که باعث افزایش حجم توده عضلانی و بالا بردن انرژی و استقامت در فرد مصرف کننده می شوند. یکی از بهترین مکمل ها در این زمینه مکمل کراتین دی ان ای BSN می باشد که یک مکمل ساده از نوع کراتین مونوهیدرات به صورت یک پودر بدون آب است که شما می توانید آن را به راحتی در کنار مکمل های دیگر استفاده کنید و مانع از هر گونه تداخل ترکیباتی در مصرف کننده می شود. مکمل کراتین DNA BSN، یک روش ارزان برای تقویت قدرت در اختیار شما می گذارد و میزان بهبود و عملکرد کلی شما را در داخل و خارج از باشگاه به شدت افزایش می دهد. این محصول حاوی مواد مصنوعی یا امولسیون های غیر ضروری از جمله پرکننده ها نیست، بنابراین شما می توانید کراتین مونوهیدرات خالص را به راحتی دریافت نمایید. در این نوشتار قصد داریم تا شما را با مشخصات و ویژگی های این مکمل آشنا کنیم.

مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان

نقاط قوت مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان

  • برخورداری از یک ترکیب شناخته شده به عنوان آدنوزین تری فسفات یا ATP وجود دارد که توسط سلول های بدن انسان برای انتقال انرژی و فرآیندهای مختلف دیگر استفاده می شود. کراتین کمک می کند بدن شما ATP بیشتری را تولید کرده و به شما این امکان را می دهد که انرژی و قدرت بیشتری داشته باشید. این مورد به شکل قابل توجهی باعث افزایش عملکرد شما از لحاظ قدرت و استقامت در باشگاه می شود. به جز این مورد، کراتین مونوهیدرات کمک می کند تا آب بیشتری به عضلات شما وارد شده و به تبع حجم عضلات شما افزایش یابد.
  • این مورد به شما کمک می کند نه تنها وزن بیشتری اضافه کنید، بلکه باعث می شود که سیگنال آنابولیک در بدن برای میزان بیشتری از سنتز پروتئین ماهیچه ها و افزایش کلی هیپرتروفی عضلانی در زمان طولانی مدت ایجاد شود. کراتین باید به عنوان یک مکمل موثر و مناسب در بخشی از رژیم مکمل بدنسازان قرار گیرد. مکمل کراتین  بی اس ان، یک مکمل ایده آل برای استفاده در مواقع پیش، درون و پس از تمرین همراه با مکمل های دیگر مانند پودر پروتئین و غیره است.
  • به دلیل ساده بودن فرمول مکمل کراتین DNA BSN، خطای زیادی در فرمول آن وجود ندارد و فقط تعداد کمی نفخ و یا سایر عوارض جانبی گوارشی از آن گزارش شده است.
  • این محصول از فرمولی ساده و تاثیر گذار تشکیل شده است که هیچ گونه ترکیبات مضر و همراه با عوارض جانبی در آن وجود ندارد. به همین دلیل استفاده از این محصول عوارضی را برای مصرف کننده ایجاد نخواهد کرد.
مکس استارز  فواید کراتین چیست؟

مواد تشکیل دهنده مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان

مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان به جز کراتین مونوهیدرات میکرونیزه از ترکیب دیگری تشکیل نشده است و فرمول بسیار ساده ای دارد.

ترکیبات مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان

بهره وری مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان

همانطور که قبلا نیز بیان شد، مکمل کراتین دی ان ای BSN یک پودر بی آب است که به راحتی می تواند با مکمل های دیگر بدون تاثیر در مزه مخلوط شود. اکثر مکمل های کراتین به فرم پودر تبدیل و عرضه می شوند، که روشی بسیار ارزان تر برای خرید مکمل ها، به شمار می رود. مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان، یک مکمل کراتین میکرونیزه است که به راحتی با آب یا سایر نوشیدنی ها مخلوط شده و رسوب نمی کند و تاثیر مثبت زیادی از خود در مصرف کننده ایجاد می کند.

راهنمای مصرف مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان

با توجه به توصیه سازنده محصول، شما باید یک پیمانه از مکمل کراتین DNA BSN را با 8 تا 12 اونس آب سرد ترکیب کرده و میل نمایید. مکمل های کراتین می توانند در هر زمان از روز مصرف شوند، اما به طور کلی بهتر است که این مکمل ها را همراه با وعده غذایی اصلی خود و یا نوشیدنی های حاوی کربوهیدرات، به منظور جذب بیشتر مصرف کنید. برای جلوگیری از کمبود آب و گرفتگی عضلات، توصیه می شود که مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان را همراه با مقدار زیادی آب مصرف نمایید. مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان، به عنوان یک پودر کراتین مونوهیدرات ساده عرضه می شود، بنابراین هیچ طعم و مزه ای در آن موجود نیست و برای این منظور می توانید از انواع نوشیدنی های طعم دار استفاده کنید. این محصول در بسته های حاوی 309 گرم کراتین مونوهیدرات به بازار عرضه می شود.

مکس استارز  کراتین کراد آر اس پی نوتریشن

کراتین مونو هیدرات یکی از مکمل های ورزشی و بدنسازی است که در سطح گسترده ای مورد تحقیق و آزمایش قرار گرفته است و این که آیا شما یک مبتدی، متوسط و ​​یا حرفه ای هستید، هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نباید از این مکمل استفاده کنید و ارزش خرید این محصول فوق العاده بالاست.

هشدار مصرف مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان

در استفاده از هر مکمل همواره باید اصولی را مد نظر قرار داد. در رابطه با مصرف این مکمل، لطفا توصیه های زیر را رعایت فرمایید:

  • همیشه در استفاده از هر مکمل دستورالعمل های توصیه شده توسط سازنده را رعایت فرمایید.
  • به علت اثرات احتمالی، افرادی که دارای مشکلات قلبی و عروقی هستند و یا سابقه حمله قلبی دارند باید از مصرف مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان اجتناب کنند.
  • این محصول نباید توسط زنان باردار یا شیرده مورد استفاده قرار گیرد و همچنین استفاده از آن به افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.
  • در صورتی که زیر نظر پزشک تحت درمان هستید قبل از استفاده از مکمل کراتین DNA BSN به منظور جلوگیری از تداخل دارویی با پزشک خود مشورت کنید. 
  • به منظور نگهداری بهتر از این محصول، باید آن را در مکانی خشک و به دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.
  • لطفا توجه داشته باشید که این اظهارات تنها توصیه شرکت سازنده بوده و توسط پزشک و یا سازمان غذا و دارو مورد بررسی و ارزیابی قرار نگرفته است.

حتما ببینید : بهترین مارک های مکمل کراتین سال

ویژگی های مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان

نتیجه گیری

مکمل کراتین دی ان ای بی اس ان، مکملی بسیار ساده بوده که بیش از این نمی توان در مورد آن صحبت کرد، اما لازم به ذکر است که این مکمل ساده تاثیرات خود را در همه جهات وابسته به خوبی ارائه می دهد.

این محصول یک مکمل کراتین مونوهیدرات ارزان، موثر و به طور کلی بسیار راحت است که شما می توانید به پروتئین ها و یا نوشیدنی های خود اضافه کنید تا میزان عملکردتان را در تمرین های شدید و سنگین بهبود بخشید. بنابراین خرید و استفاده از این محصول به شما توصیه می شود.

منبع : bestworkoutsupplementsblog

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر من کراتین دی ان ای بی اس ان رو دارم مصرف میکنم ولی تابحال به این صورت ندیده بودم خیلی حالت نرمو آرد مانند داره داخل ابم که حل میکنم کف لیوان یه مقداری ته‌نشین میشه اونم حالت خمیری داره خواستم مطلع شم که این جنس ساختارش به همین صورت‌هس؟؟؟

    1. سلام وقت شما بخیر بله کراتین دقیقا همین حالت رو باید داشته باشه. بیشتر کراتین در آب حل میشه و اگر میبینید مقداریش حل نمیشه دلیلش مقدار کم حجم آب هست که برای حل شدن 5 گرم کراتین ناکافی هست. توصیه میکنم کراتین رو با نیم لیتر آب مصرف کنید و طی روز هم به دفعات یک لیوان آب مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!