چربی سوز

بررسی ال کارنیتین مای پروتئین

کارنیتین در بدن از آمینو اسید لیزین و متیونین ایجاد می شود. استفاده از مکمل  ال کارنیتین مای پروتئین برای دستیابی به اهداف تناسب اندام شما و همچنین برای افزایش انرژی به منظور عملکرد بهتر شما حتی در سخت ترین تمرینات و همچنین حمایت از یک رژیم متعادل بسیار مفید و تاثیر گذار است. این مکمل تولید کمپانی قدرتمند مای پروتئین می باشد.

بررسی ال کارنیتین مای پروتئین

کارنیتین در بدن از آمینو اسید لیزین و متیونین ایجاد می شود. استفاده از مکمل  ال کارنیتین مای پروتئین برای دستیابی به اهداف تناسب اندام شما و همچنین برای افزایش انرژی به منظور عملکرد بهتر شما حتی در سخت ترین تمرینات و همچنین حمایت از یک رژیم متعادل بسیار مفید و تاثیر گذار است. این مکمل تولید کمپانی قدرتمند مای پروتئین می باشد.

ال کارنیتین مای پروتئین

ال کارنیتین چیست؟

ال کارنیتین یک اسید آمینه می باشد که برای تقریبا هر جنبه ای از سلامتی بسیار مهم است. این ترکیبات، بلوک های ساختمانی پروتئین هستند که پوست، مو و ماهیچه ما را تشکیل می دهند و عملکرد های مختلفی را در بدن ما انجام می دهند. با این حال وقتی بحث سلامتی به میان می آید، برخی از اسید آمینه ها از جمله ال کارنیتین و گلیسین از بقیه جدا می شوند. اگر چه بیشترین استفاده از این ترکیب به منظور کاهش وزن و سوزاندن چربی می باشد، اما ال کارنیتین مزایای زیاد دیگری از جمله افزایش عملکرد مغز، جلوگیری از آسیب های عضلانی، تنظیم قند خون و افزایش استقامت را نیز دارد.

این ترکیب به صورت جزیی در مواد غذایی خاصی مانند گوشت گاو، ماهی و مرغ یافت می شود، می توان گفت که بسیاری از ما در رژیم غذایی خود ال کارنیتین کافی دریافت نمی کنیم. خوشبختانه، این ترکیب به شکل های کپسول یا قرص، مایع یا تزریقی به منظور دریافت دوز مورد نیاز بدن، در مکمل های مختلف از جمله مکمل ال کارنیتین مای پروتئین به بازار عرضه می شود.

کمبود کارنیتین می تواند با علائمی از جمله خستگی بیش از حد، اسهال و اختلالات کبدی همراه باشد. علاوه بر این، چون بیشتر در محصولات حیوانی یافت می شود، گیاهخواران به صورت جدی در معرض خطر کمبود هستند.

نقاط قوت مکمل ال کارنیتین مای پروتئین

  • این محصول یک گرم کارنیتین در هر وعده ارائه می دهد.
  • استفاده از مکمل ال کارنیتین مای پروتئین مزایای زیادی از جمله افزایش استقامت، کاهش وزن، جلوگیری از آسیب عضلانی، سوزاندن چربی، افزایش عملکرد مغز و تنظیم قند خون را به دنبال خواهد داشت.
  • ال کارنیتین به طور طبیعی در پروتئین اتفاق می افتد.
  • باعث اکسیداسیون بهتر چربی در بدن می گردد.
  • مکمل ال کارنیتین مای پروتئین همچنین برای گیاهخواران نیز مناسب می باشد.
مکس استارز  سی ال ای بلک اونیکس اس ایکس 7 ماسل تک

چرا باید مکمل ال کارنیتین مای پروتئین را انتخاب کرد؟

قرص های ال کارنیتین مای پروتئین برای هر کسی که به دنبال یک منبع آسان و سریع برای دستیابی به ال کارنیتین است، یک منبع ایده آل محسوب می شوند. ال کارنیتین یک اسید آمینه است که به طور طبیعی در پروتئین رخ می دهد و به رشد و حفظ عضلات و ماهیچه ها کمک می کند. این قرص ها برای افرادی با رژیم گیاهی و گیاهخواران فوق العاده مناسب هستند، زیرا کارنیتین معمولا با مصرف گوشت قرمز در بدن ایجاد می شود.

صرف نظر از اهداف تناسب اندام شما، وجود کارنیتین در رژیم غذایی شما نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با مصرف 500 میلی گرم کارنیتین در هر قرص از مکمل ال کارنیتین مای پروتئین، از رژیم متعادل و سالم شما در طول شبانه روز پشتیبانی خواهد شد.

10529729-3674620645787389

مواد تشکیل دهنده مکمل ال کارنیتین مای پروتئین

ال کارنیتین ال تارترات، میکرو کریستال سلولز (عامل انبساط)، کربنات کلسیم (عامل انبساط)، استریت منیزیم (عامل ضد انقباض)، دی اکسید سیلیکون (عامل ضد انقباض)، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز (عامل لعاب)، گلیسیرین سبزیجات (عامل لعاب)، موم نخل (عامل لعاب).

فرمول این محصول به دور از هر گونه طعم و رنگ دهنده های مصنوعی و نگهدارنده ها، مخمر، گلوتن، نشاسته،  لاکتوز، نمک (سدیم کلرید)، شکر و GMO است. هر وعده از این محصول شامل دو عدد قرص با میزان 1000 میلی گرم ال کارنیتین است.

میزان دوز استاندارد برای ال کارنیتین

دوز استاندارد برای ال کارنیتین 500 تا 2000 میلی گرم در روز است. بر اساس بیشتر تحقیقات علمی صورت گرفته، میزان دوز روزانه تا دو گرم می تواند به طور ایمن و موثر با حداقل عوارض جانبی استفاده شود. اما با این حال همین دوز استاندارد ممکن است برای بسیاری از افراد متفاوت باشد. بنابراین بهترین کار این است که برای تعیین دوز مورد نیاز خود به پزشک و یا کارشناس تغذیه مراجعه کنید.

مکس استارز  بررسی چربی سوز هیدروکسی کات اس ایکس سون بلک ماسل تک

فرمول ال کارنیتین

 

راهنمای مصرف مکمل ال کارنیتین مای پروتئین

به منظور استفاده بهینه از این محصول باید 2 عدد قرص (1000 میلی گرم) را هر روز مصرف نمایید. همچین به منظور برخورداری از حداکثر مزایای مکمل ال کارنیتین مای پروتئین، باید آن را به همراه یک وعده غذایی اصلی میل کنید. استفاده از این محصول یک راه مناسب برای بدست آوردن کارنیتین اضافی است که بدن شما به آن نیاز دارد. اما برای دریافت سایر ویتامین ها و مواد معدنی ضروری، می توانید در کنار مصرف از این محصول از مکمل مولتی ویتامین مای پروتئین نیز استفاده کنید. هر بطری از این محصول حاول 45 وعده و یا 90 قرص می باشد.

هشدار مصرف مکمل ال کارنیتین مای پروتئین

  • موارد بیان شده برای این محصول توسط سازمان غذا و دارو مورد ارزیابی قرار نگرفته است، لذا از این محصول به هیچ عنوان به منظور تشخیص، درمان و یا جلوگیری از هر گونه بیماری استفاده نکنید و برای این موارد حتما باید به پزشک مراجعه کنید.
  • استفاده بیش از حد از ال کارنیتین می تواند عوارض جانبی متداولی شامل درد معده، حالت تهوع، استفراغ و اسهال در فرد ایجاد کند، لذا میزان دوز مصرفی خود را باید بر اساس سن و جنس و مشورت با کارشناس تغذیه یا پزشک خود مشخص نمایید.
  • ال کارنیتین ممکن است خطر تشنج در افراد مبتلا به صرع را افزایش دهد، لذا اگر سابقه تشنج داشته اید، نباید از این ترکیب استفاده کنید.
  • علاوه بر این موارد، ال کارنیتین ممکن است علائم کم کاری تیروئید را تشدید کند. بنابراین اگر شما کم کاری تیروئید دارید، قبل از مصرف این اسید آمینه باید با پزشک خود مشورت نمایید.
  • به صورت کلی هنگام شروع مصرف مکمل ال کارنیتین مای پروتئین، مانند هر مکمل دیگری، بهتر است از یک دوز پایین شروع کنید و سپس اگر ناراحتی و یا عوارضی در خود مشاهده نکردید به تدریج دوز مصرفی خود را افزایش دهید.

این محصول را در مکانی به دور از نور مستقیم خورشید و مکانی خشک و بدون رطوبت نگهداری کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!