کراتین

کراتین کراد آر اس پی نوتریشن

کراتین به صورت معمول در گوشت قرمز و غذا های دریایی یافت می شود که خستگی را از فرد مصرف کننده دور کرده و عملکرد ورزشکار را در طول تمرین و به خصوص تمرین های سخت و سنگین بهبود می دهد. یکی از بهترین و محبوب ترین مکمل های کراتین موجود در بازار کراتین کراد آر اس پی نوتریشن است. این مکمل با ترکیباتی مطلوب و فرمولی هوشمندانه طراحی شده است.

کراتین کراد آر اس پی نوتریشن

کراتین یکی از مهمترین مکمل هایی است که بدنسازان مصرف می کنند و استفاده از آن در میان اکثر ورزشکاران بسیار شایع می باشد. کراتین باعث افزایش توده عضلانی، بالا رفتن وزن و فرم دهی مناسب به ماهیچه ها می شود. این ماده به صورت معمول در گوشت قرمز و غذا های دریایی یافت می شود که خستگی را از فرد مصرف کننده دور کرده و عملکرد ورزشکار را در طول تمرین و به خصوص تمرین های سخت و سنگین بهبود می دهد. یکی از بهترین و محبوب ترین مکمل های کراتین موجود در بازار کراتین کراد آر اس پی نوتریشن است. این مکمل با ترکیباتی مطلوب و فرمولی هوشمندانه طراحی شده است. در ادامه با ویژگی های این محصول آشنا می شویم.

نقاط قوت مکمل کراتین کراد آر اس پی نوتریشن

  • مصرف این مکمل باعث ایجاد ماهیچه و فرم دهی مناسب به عضلات می شود که البته مصرف از آن باید با تمرین همراه باشد تا اثربخشی حاصل شود.
  • این محصول باعث رفع خستگی و افزایش انرژی در حین تمرین می شود.
  • با برخورداری از مجموعه مواد تسریع کننده انتقال کراتین در بدن، این ماده سریع تر در بدن ورزشکار به گردش درآمده و به راحتی جذب عضلات ضعیف می شود.
  • ترکیبات به کار رفته در مکمل کراتین کراد آر اس پی نوتریشن، کاملا هوشمندانه انتخاب شده اند و به همین دلیل همکاری خوبی را برای جذب بهتر کراتین توسط عضلات با یکدیگر دارند.

مواد تشکیل دهنده کراتین کراد آر اس پی نوتریشن

مجموعه کراتین شامل کراتین مونو هیدرات، ترکیب اسید مالیک و کراتین مونو هیدرات، کراتین فسفات، کراتین مگنا پاور و کراتین پیروات با دوز 4000 میلی گرم در هر پیمانه است که شامل 5.5 گرم می باشد.

مجموعه انتقال شامل آرژنین هیدروکلراید، گلیسین، دی کلسیم فسفات و متیونین با دوز 1011 میلی گرم در هر پیمانه است که شامل 5.5 گرم می باشد.

مکس استارز  سی ول مکمل ریکاوری آلمکس نوتریشن

دیگر ترکیبات مکمل کراتین کراد آر اس پی نوتریشن: طعم دهنده های طبیعی، اسید سیتریک، اسسولفام پتاسیم، دی اکسید سیلیکون، سوکرالوز و قرمز شماره 40

5 ترکیب مربوط به مجموعه کراتین کراد

5 ترکیب مربوط به مجموعه کراتین در این مکمل شامل موارد زیر می شوند:

کراتین مونو هیدرات: محبوب ترین نوع کراتین از لحاظ قیمت و اثربخشی بوده که قیمت آن فاکتور تعیین کننده تری در محبوبیت آن به شمار می رود.

ترکیب اسید مالیک و کراتین مونو هیدرات: این نوع کراتین حلالیت بهتری در بدن داشته و از ترکیب کراتین مونو هیدرات و اسید مالیک تشکیل شده است.

کراتین فسفات: این کراتین به صورت کلی در ماهیچه های بدن یافت می شود و به خوبی کراتین مونو هیدرات تاثیر گذار است.

کراتین مگنا پاور: این مورد یک جایگزین عالی برای کراتین مونو هیدرات می باشد که مانع از تبدیل کراتین به کراتینین در بدن می شود، که در این فرایند فراورده حاصل از سوخت و ساز ماهیچه ها از کلیه ها دفع می گردد.

کراتین پیرووات: این مورد ترکیب کراتین مونو هیدرات و اسید پیروویک است، این اسید باعث بهبود عملکرد و افزایش انرژی و استقامت می شود.

مجموعه انتقال کراتین در مکمل کراتین کراد آر اس پی نوتریشن شامل 4 ترکیب می باشد:

آرژنین هیدروکلراید، گلیسین و متیونین: این 3 ترکیب همکاری شگفت انگیزی را با یکدیگر داشته و باعث سنتز طبیعی کراتین در بدن می شوند. آرژنین هیدروکلراید همچنین عملکرد بهبود گردش خون را دارا بوده که این عمل باعث جذب بهتر کراتین توسط ماهیچه ها می گردد.

دی کلسیم فسفات: این مورد بیشتر برای رفع درد مفاصل و ماهیچه ها به کار می رود و اثر انتقالی آن خیلی مشهود نمی باشد که می تواند ایجاد شک و ابهام کند.

بررسی فرمول مکمل کراتین کراد آر اس پی نوتریشن

فرمول این محصول به گونه ای طراحی شده است که کراتین به عضلات رفته و تا مدت زمان زیادی در همان قسمت باقی می ماند که این امر اثربخشی آن را به شدت افزایش می دهد. به صورت معمول کراتین در بدن به حرکت در آمده و توسط عضلات ضعیف جذب می شود که این مکمل با برخورداری از مجموعه مواد حرکتی و انتقالی روند انتقال کراتین به عضلات ضعیف را تسریع بخشیده و باعث جذب سریع تر کراتین توسط ماهیچه ها می گردد که این امر اثربخشی کراتین را به مراتب بالا می برد. به صورت کلی فرمول این محصول، فرمولی ساده و در حین حال هوشمندانه می باشد که روند جذب و تاثیر کراتین را به مراتب بالا می برد. دوز گروه ترکیبات به کار رفته در این مکمل مناسب بوده و برای ورزشکاران کافی می باشد اما میزان دوز هر یک از ترکیبات موجود در دو گروه کراتین و انتقال به طور دقیق مشخص نشده است. مکمل کراتین کراد آر اس پی نوتریشن برای ورزشکاران حرفه ای می تواند مکملی بسیار مناسب و تاثیرگذار باشد.

مکس استارز  کراتین هیدروکلراید کان کریت پرومرا اسپورت HCL

 

راهنمای مصرف مکمل کراتین کراد آر اس پی نوتریشن

به منظور استفاده صحیح از مکمل کراتین کراد آر اس پی نوتریشن، باید یک پیمانه از آن را قبل از شروع تمرین و یک پیمانه دیگر از آن را نیز بلافاصله بعد از تمرین مصرف نمایید. همچنین یک پیمانه از آن را نیز در روز های بدون تمرین خود مصرف نمایید. به منظور تاثیر بیشتر این مکمل بر عملکرد شما، بهتر است که به صورت مداوم آن را مصرف نمایید و بین مصرف خود از این محصول وقفه نیندازید. قیمت یک بطری از این محصول که حاوی 50 وعده می باشد، چیزی در حدود 38 دلار بوده که برای مکمل های کراتین قیمت نسبتا بالایی محسوب می شود، اما عملکرد مناسب آن شاید بتواند تا حدی قیمت بالای آن را توجیه کند.

هشدار مصرف مکمل کراتین کراد آر اس پی نوتریشن

  • مصرف بیش از اندازه کراتین باعث ایجاد عوارض و ناراحتی هایی در شما می شود، پس باید در مصرف کراتین زیاده روی نکنید.
  • مصرف کراتین به افراد زیر 18 سال و خانم های باردار به هیچ وجه توصیه نمی شود.
  • مصرف کراتین باید همراه با برنامه غذایی و ورزشی مناسب باشد تا اثر بخشی آن حاصل شود، در غیر اینصورت تاثیر زیادی از مصرف آن حاصل نشده و شاید بتوان گفت می تواند برای شما عوارضی را هم ایجاد نماید.
  • مکمل کراتین کراد آر اس پی نوتریشن را به دور از نور مستقیم خورشید و مکانی به دور از رطوبت نگهداری نمایید.

منبع : best5supplements

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!