پودر پروتئین

پروتئین کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد

اگر به دنبال یک مکمل پروتئینی کازئین با کیفیت باشید، احتمالا کازئین اپتیموم گلد استاندارد 100 درصد محصول مورد نظر شماست. با استفاده از کازئین میسلار پرمیوم به عنوان منبع پروتئین، فرمولی ایجاد کرده ایم که استانداردی برای هضم کند پروتئین تعیین می کند. کازئین از طریق مزیت های حفظ عضله به دلیل کند آزاد کردن قدرت عضلات شناخته شده است. کازئین می تواند شما را تا هشت ساعت در یک حالت آنابولیک نگه دارد. بنابراین یک مکمل ایده آل برای مصرف یک ساعت یا بیشتر پیش از خواب است.

پروتئین کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ماهیچه هایتان هنگامی که در خواب هستید تغذیه شوند؟  با مصرف مکمل های مشخصی مانند کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد چیزی که غیر ممکن به نظر می رسید، اکنون امکان پذیر می باشد.

در نسل مکمل های امروزی، کازئین نوعی از پروتئین است که اگر هدف شما حفظ عضله باشد به سمت آن می روید. آیا مکمل کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد به اندازه ای که گفته می شود خوب است؟

برای دریافتن این موضوع در این بررسی بیش از این نمی توانیم صبر کنیم…

کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد

درباره کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد

بر اساس وبسایت رسمی تولید کننده، تجزیه کازئین اپتیموم به اجزای آمینو اسیدی آن ممکن است بیشتر طول بکشد. با استفاده از کازئین میسلار پرمیوم به عنوان منبع پروتئین، فرمولی ایجاد کرده ایم که استانداردی برای هضم کند پروتئین تعیین می کند. درباره فرمولاسیون:

  • بیست و چهار گرم پروتئین میسلار در هر اسکوپ. ساعت ها عضلات خود را تغذیه کنید.
  • حضور آمینوژن. آنزیم هضم کننده برای جذب بهتر مواد مغذی.
  • در نه طعم. کرم موز، کره بادام زمینی شکلاتی، سوپریم شکلاتی، کوکی و کرم، کرم وانیلی، شکلات چیپسی نعنا، کرم توت فرنگی یا وانیل فرانسوی.

اطلاعات مکمل کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد

اندازه سروینگ در هر اسکوپ (34 گرم)

تعداد سروینگ هر بسته : 53

 مقدار در هر سروینگ/ درصد ارزش روزانه
کالری120
   کالری حاصل از چربی10
چربی کل1 گرم / 2 درصد
   چربی اشباع0.5 گرم / 3 درصد
   چربی ترانس0 گرم
کلسترول15 میلی گرم / 5 درصد
سدیم190 میلی گرم / 8 درصد
کربوهیدرات کل3 گرم / 1 درصد
   فیبر خوراکی1 گرم / 4 درصد
   قندها1 گرم
پروتئین24 گرم / 48 درصد
ویتامین آ0 درصد
ویتامین سی0 درصد
کلسیم50 درصد
آهن0 درصد
ترکیبات: کازئین میسلار، کاکائو، طعم دهنده های طبیعی و مصنوعی، نمک، مخلوط گام (آدامس سلولزی، آدامس گزانتان، کاراجینان)، لسیتین، آسه سولفام پتاسیم، سوکرالوز، آمینوژن
راهنمای استفاده: استفاده از لیوان شیکر دار ساده ترین و آسان ترین راه برای مخلوط کردن کازئین در هر زمانی است. تنها یک قاشق پر از کازئین گلد استاندارد را به یک لیوان پر از 12-10 انس نوشیدنی مورد علاقه خود اضافه کنید و 30-25 ثانیه هم بزنید. نکته: می توانید غلظت کازئین گلد استاندارد 100 درصد خود را با تغییر دادن مایعی که برای تهیه آن استفاده می کنید تنظیم کنید. برای داشتن طعم بیشتر با شیرینی نسبتا بیشتر، یک قاشق پر از آن را با 10-8 انس آب، شیر یا نوشیدنی مورد علاقه خود مخلوط کنید. برای طعم ملایم تر و مخلوط کم شیرین تر، از 14-12 انس مایع به ازای هر قاشق استفاده کنید.

 

بهترین پروتئین شبانه برای پیش از خواب

اگر به دنبال یک مکمل پروتئینی کازئین با کیفیت باشید، احتمالا کازئین اپتیموم گلد استاندارد 100 درصد محصول مورد نظر شماست.

بیایید صادق باشیم، وی پروتئین به دلیل محتوای بالای بی سی ای ای و توانایی تغذیه عضلات به طور سریع بهترین پروتئین موجود می باشد. این پروتئین همچنین به عنوان یک اسنک ایده آل می باشد.

علاوه بر این، می تواند به حفظ فشار خون سالم، تقویت سیستم ایمنی و افزایش سطح گلوتاتیون (یک آنتی اکسیدان قوی) کمک کند. تعجبی ندارد که برخی از کارشناسان سلامت از وی پروتئین به عنوان یک غذای عالی استفاده می کنند.

مکس استارز  وی پروتئین آر اس پی نوتریشن

با این حال، پروتئین کازئین نیز مفید است. این پروتئین از طریق مزیت های حفظ عضله به دلیل کند آزاد کردن قدرت عضلات شناخته شده است. کازئین می تواند شما را تا هشت ساعت در یک حالت آنابولیک نگه دارد. بنابراین یک مکمل ایده آل برای مصرف یک ساعت یا بیشتر پیش از خواب است.

طبق تحقیقات انستیتو شیمی نیوزلند، “کازئین حاوی میزان کافی از تمام اسیدهای آمینه ضروری به استثنای اسید آمینه های حاوی سولفور یعنی متیونین و سیستئین می باشد”.

کازئین، که به دلیل محتوای بالای کلسیم شناخته شده است، می تواند همچنین به افزایش چربی سوزی کمک کند. این پروتئین همچنین به تقویت سلامت روده کمک می کند. تعجبی ندارد که برخی کازئین را به عنوان یک پروتئین با کیفیت بالا در نظر می گیرند.

برای کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد، 24 گرم پروتئین در هر سروینگ وجود دارد. تصور کنید این میزان پروتئین برای بیش از هشت ساعت در عضلات شما جاری می شود. فوق العاده است.

ما همچنین می توانیم بگوییم این میزان محتوای پروتئین به طور متوسط در صنعت مناسب است، که 25-20 گرم پروتئین در هر وعده می باشد. این یک امتیاز مثبت است.

از آنجایی که این یک مکمل کازئین است، انتظار یک ماتریکس پروتئینی عجیب را نداشته باشید. اپتیموم نوتریشن تنها از کازئین میسلار، یعنی بهترین نوع آن استفاده کرده است.

یک دلیل آن، توانایی کازئین میسلار برای تغذیه بدن با لوسین است، یک آمینو اسید انشعاب دار با فواید سنتز پروتئین های عالی. برخی از مطالعات حضور لوسین را در جریان خون هفت ساعت پس از مصرف یک کازئین میسلار نشان داده اند.

حال، نگاهی به ترکیبات تشکیل دهنده فرمول می اندازیم:

چربی کل، 1 گرم: کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد یک مکمل کم چرب است. به طور واضح، شما می توانید چربی های سالم خود را از منابع دیگری مثل سالمون یا روغن ماهی دریافت کنید.

کلسترول، 15 میلی گرم: بیشتر مکمل های پروتئینی حداقل 50 میلی گرم کلسترول در هر وعده دارند. تولید کننده محتوای کلسترول این محصول را در حداقل نگه داشته است (گرچه به اندازه ایر محصولات پروتئینی مثل مای پروتئین ایمپکت وی پروتئین کم نیست).

سدیم، 190 میلی گرم: صادقانه، این اولین کارت قرمزی بود که نظر ما را به خود جلب کرد. بله، ما برای سلامتی به سدیم نیاز داریم. ما همچنین برای کنترل تعادل مایعات در بدن و تنظیم عملکرد عضلات نیاز داریم. با این حال مقدار زیاد آن (هر چیزی بیش از 1500 میلی گرم در روز) ممکن است اثرات سوء بر روی افراد با مشکلات قلبی داشته باشد. اگر شما یکی از آنها هستید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت کنید.

کربوهیدرات کل، 3 گرم: قندها و آمینوژن (ترکیب آنزیمی که به هضم بهتر پروتئین کمک می کند) برای 2 گرم از 3 گرم کربوهیدرات هر وعده. محتوای آنزیم هضم کننده به اندازه سایر مکمل های پروتئینی مثل بی اس ان سینتا-6 نیست اما باز هم یک نکته مثبت است. توجه داشته باشید که نسخه های طبیعی کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد دارای 8 گرم کربوهیدرات در هر وعده می باشند. ما این مقدار را به 4 گرم قند حاصل از پودر عسل و استویا نسبت می دهیم.

حجم عضلات خود را با پروتئین کازئین اپتیموم حفظ کنید
حجم عضلات خود را با پروتئین کازئین اپتیموم حفظ کنید

 

آنالیز فرمولاسیون کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد

کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد دارای 24 گرم کازئین میسلار در هر سروینگ می باشد. اگر در مورد آن فکر کنید، این مقدار مناسبی از آمینو اسید های ضروری و پروتئین کند هضم است که به ذخیره عضلات شما کمک خواهد کرد.

همانطور که گفتیم، کازئین می تواند لوسین بدن شما را تأمین کند، یک بی سی ای ای قوی که به دلیل توانایی اش در سنتز پروتئین شناخته شده است. دریافت این آمینو اسید ها برای بیش از هشت ساعت مطمئنا خوب به نظر می رسد.

مکس استارز  پروتئین آل وی کلاسیک آلمکس نوتریشن

مورد دیگری که در مورد کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد دوست داریم این است که کم کالری است، فقط 120 کالری در هر وعده. ما معتقدیم که این محصول به شما در ایجاد توده عضلانی در کنار مکمل خوب وی پروتئین کمک خواهد کرد.

محتوای چربی و کلسترول این محصول بسیار پایین است. محتوای کربوهیدرات آن نیز در سطح حداقل حفظ شده است، با قندهایی که تنها یک گرم در هر وعده محاسبه شده اند. طعم دهنده های طبیعی آن دارای 4 گرم قند در هر وعده از استویا و پودر عسل می باشند. اینکه تولید کننده نظر به ترکیبات طبیعی دارد، فوق العاده است.

در صورتی که شما در مورد داشتن محصولی که با سوکرالوز شیرین شده تردید دارید، بهتر است به سراغ انواع طبیعی بروید. استویا یک شیرین کننده گیاهی است که به دلیل کمک به تنظیم سطح فشار خون و قند خون شناخته شده است.

ما این واقعیت را که کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد دارای آمینوژن است را دوست داریم، آنزیم هضم کننده ای که در مورد آن صحبت کردیم. از نظر یک تولید کننده این معنی دارد. شما در حال فروش یک محصول پروتئینی آهسته-رهش هستید. همچنین ممکن است شما ترکیبی را در آن قرار دهید که به مصرف کنندگان شما در جذب بهتر ترکیبات کمک کند. به خوبی در مورد آنها فکر شده است.

با این وجود افزودن کاراجینان نظر ما را به خود جلب می کند. این ماده یک افزودنی غذایی است که بسیاری از کارشناسان سلامتی نسبت به آن بدبین هستند. آنها می گویند ممکن است این ماده باعث ایجاد زخم و سایر پاسخ های ایمنی در سیستم گوارشی شود.

تنوع طبیعی کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد دارای کاراجینان نیست. همچنین دارای استویا برای خنثی کردن آن است. به وضوح می توان گفت که این خرید بهتری است.

ما همچنین در مورد شفافیت تولید کننده نگران هستیم. وبسایت رسمی این شرکت ادعا می کند که این محصول تقریبا 5 گرم گلوتامین در هر وعده دارد. در عین حال ما هیچ علامتی از گلوتامین در لیست ترکیبات و برچسب محصول مشاهده نکردیم.

مزیت های کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد

اپتیموم نوتریشن در مورد گلد استاندارد 100 درصد کازئین افتخار داشتن 24 گرم “کازئین میسلار کاتابولیک” را دارد. همچنین شرکت، 5 گرم بی سی ای ای و 5 گرم گلوتامین در هر وعده را مورد توجه قرار داده است. در مورد اینکه کازئین میسلار در روند حفظ عضلات همکاری می کند بحثی وجود ندارد. این ترکیب به عضلات کمک می کند تا برای هفت یا هشت ساعت در یک حالت آنابولیک بمانند. 24 گرم کازئین میسلار برای کمک به مصرف کنندگان در رسیدن به اهداف عضله سازی آنها کافی است.

چه کسانی کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد را مصرف می کنند؟

کازئین اپتیموم محصول برای ورزشکاران و افراد فعالی که حداقل 18 سال سن دارند و می خواهند عضله سازی کنند و حالت آنابولیک را تقویت کنند، مناسب است.

عوارض جانبی کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد

قبل از هر چیز، 190 گرم سدیم در هر وعده ممکن است برای افرادی که مشکلات قلبی عروقی دارند، نگران کننده باشد. در حالیکه نسخه طبیعی کازئین اپتیموم نوتریشن گلد استاندارد 100 درصد فاقد کاراجینان است و با استویا شیرین شده است، در هر وعده سدیم بیشتری دارد (270 گرم).

نسخه معمولی این محصول دارای کاراجینان است که ممکن است برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند مضر باشد.

در پایان در صورت مشاهده هر ترکیب مشکوکی در آن قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!