چربی سوز

چربی سوز هایپر شرد بی اس ان با فرمول بدون یوهمبین

چربی سوز هایپر شرد در تبلیغات به عنوان یک “چربی سوز تمیز و همراه برای تمرینات” معرفی شده است که بسیار پیشرفته به نظر می رسد، با استفاده از ترکیبات اولیه پیشرفته جهت دستیابی به قدرت بسیار بالا در هر کپسول. در حالیکه هایپر شرد یک چربی سوز است، شما می توانید آن را به عنوان یک مکمل قبل تمرین نیز مصرف کنید. به نظر می رسد هایپر شرد بیشتر برای بدنسازانی که می خواهند عملکرد ورزشی خود را بهبود بخشند و همزمان به کاهش وزن خود سرعت بخشند، طراحی شده است.

چربی سوز هایپر شرد بی اس ان با فرمول بدون یوهمبین

“فعال کننده متابولیک ترمودینامیکی” ، یک داستان علمی تخیلی به نظر می رسد درست است؟

این مفهوم “فعال کننده” یک قدرت فضایی به هایپر درایو نمی دهد… اما فرمول چربی سوز هایپر شرد را قدرت می بخشد.

چربی سوز هایپر شرد در تبلیغات به عنوان یک “چربی سوز تمیز و همراه برای تمرینات” معرفی شده است که بسیار پیشرفته به نظر می رسد، با استفاده از ترکیبات اولیه پیشرفته جهت دستیابی به قدرت بسیار بالا در هر کپسول.

اما آیا اندازه سروینگ 460 میلی گرم از چربی سوز هایپر شرد برای داشتن مزیت های ترموژنیک و بیشتر کافی است؟ بیایید تا بررسی کنیم…

چربی سوز هایپر شرد بی اس ان با فرمول بدون یوهمبین

درباره چربی سوز هایپر شرد

ساخته شده توسط مکمل بی اس ان، چربی سوز هایپر شرد یک فرمول کاهش وزن است که بر افزایش انرژی و عملکرد متابولیک تمرکز دارد. این یک یا دو پانچ عملکرد بدنسازی را بهبود می بخشد که به شما کمک می کند در حال تمرین چربی بیشتری بسوزانید. در حالیکه هایپر شرد یک چربی سوز است، شما می توانید آن را به عنوان یک پری ورکات نیز مصرف کنید. درباره فرمولاسیون:

  • غلیظ و مناسب. چربی سوز هایپر شرد برای جایگزینی پودرهای چربی سوز یا پری ورکات با یک وعده کپسول طراحی شده است.
  • استک های نوتروپیک مغذی همراه با ترکیبات انرژی جهت داشتن ذهن و بدن برجسته برای عملکرد بدنسازی در اختیار شما قرار می گیرد.
  • ترمودینامیک. شامل گیاهان دارویی قوی چربی سوز برای افزایش نتایج حاصل از تمرینات بدنسازی با محوریت کاهش ورن می باشد.

اطلاعات مکمل چربی سوز هایپر شرد

اندازه سروینگ: 1 کپسول

تعداد سروینگ هر بسته: 90

ترکیبات تشکیل دهندهمقدار در هر سروینگ (درصد ارزش روزانه)
تیامین (ویتامین ب1)1.3 میلی گرم (87درصد)
ریبوفلاوین (ویتامین ب2)1.5 میلی گرم (88 درصد)
نیاسین20 میلی گرم (100 درصد)
ویتامین ب6 (پیریدوکسین HCL)1.8 میلی گرم (90 درصد)
ویتامین ب12 (سیانوکوبالامین)4 میکروگرم (67 درصد)
کرومیوم15 میکروگرم (13 درصد)
ترکیب اختصاصی چربی سوز هایپر شرد460 میلی گرم
ترکیب ترمودینامیکی

کافئین انهیدروس، عصاره پرتقال تلخ، عصاره فلفل قرمز (میوه)، عصاره فلفل سیاه (میوه)

کمپلکس اکتی-تروپیک

عصاره باکوپا (گیاه کامل)، دی ال- فنیل آلانین، نیاسین، عصاره خزه دندانی (قسمت های هوازی)، پیریدوکسین HCL، ریبوفلاوین، تیامین مونونیترات، سیانوکوبالامین

کامپوزیت میمتیک

عصاره برگ بانابا، کرومیوم کلراید

سایر ترکیبات: هیپروملوز، دی کلسیم فسفات، منیزیم استیرات، آب، سیلیکون دی اکسید، استئاریک اسید، تیتانیوم دی اکسید، FD&C قرمز 40، اکسید آهن سیاه و FD&C آبی 1.
راهنمای استفاده: به عنوان یک مکمل خوراکی، با مصرف یک کپسول از چربی سوز هایپر شرد با معده خالی 45-30 دقیقه قبل از اولین وعده غذایی یا شیک پروتئین شروع کنید. حدود 5-4 ساعت صبر کنید، و اگر مناسب بود، کپسول دوم را مصرف کنید و مقاومت خود را دوباره به دست آورید. بیش از دو کپسول به طور همزمان و 3 کپسول در روز مصرف نکنید. دارای حدود 180 میلی گرم کافئین در هر کپسول یا سروینگ می باشد.

 

چربی سوز هایپر شرد ادعاهای خود را با ترکیبات با کیفیت و قدرت بالا پشت سر می گذارد اما دوز آن ممکن است کم باشد.

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. چربی سوز هایپر شرد پنج نوع ویتامین ب به علاوه کرومیوم فراهم می کند. اما آنچه را که می بینید باور نکنید، به نظر می رسد این اصول اولیه شکست خورده اند:

  • 15 میکروگرم از کرومیوم در چربی سوز هایپر شرد بسیار کم است. برای جذب کافی شما به 30 میکروگرم نیاز دارید و دامنه مصرف بالینی آن 1000-200 میکروگرم می باشد.
  • آنها از کلسیم کلراید، بدترین و سخت ترین نوع موجود برای جذب استفاده کرده اند.
  • آنها با فرم های کم ارزش تری از ویتامین ب6 و ب12 این فرمولاسیون را ایجاد کرده اند.
  • 67 درصد ارزش روزانه از ویتامین ب12 آنها با توجه به اینکه محصولات مستقل معمولا به 83 درصد می رسند، ناخوشایند است.

شروع ضعیفی برای فرمولاسیون به نظر می رسد، اما نگران نباشید بهتر می شود….

ترکیب اختصاصی چربی سوز هایپر شرد ، 460 میلی گرم

فقط سه کمپلکس وجود دارد، اما آنها از دانش زیادی پشت این ترکیبات استفاده کرده اند و بسیاری از آنها در فرم پرمیوم هستند. بیایید کمپلکس های چربی سوز هایپر شرد را بررسی کنیم:

ترکیب ترمودینامیکی

این ترکیب شامل:

  • کافئین: چربی سوز قابل اطمینان در بالاترین دوز ترکیب (180 میلی گرم)
  • پرتقال تلخ: با عنوان ادونترا زد، یک فرم پرمیوم استاندارد شده با حداکثر 30 درصد سینفرین، یک چربی سوز فعال و قوی
  • فلفل قرمز: با عنوان کپسیمکس، یک برند دیگر پرمیوم استاندارد با 2 درصد چربی سوز های کپساسینوئید …نشانه خوبی از کیفیت
  • فلفل سیاه: با عنوان بیوپرین، یک برند برتر دیگر. استاندارد شده تا 95 درصد پیپرین، همچنین این ترموژنیک جذب تمام مواد مغذی فرمولاسیون را افزایش می دهد.

کمپلکس اکتی-تروپیک

تروپیک برای نوتروپیک ها استفاده می شود… آنچه این ترکیب از آن طراحی شده است:

  • باکوپا: استاندارد شده تا 20 درصد باکوساید، این ماده سومین ترکیب برتر ما بین نوتروپیک هاست.
  • دی ال فنیل آلانین: آمینو اسید 2x برای کمک به راحتی در تمرکز، خلق و خو و ورزش
  • عصاره خزه دندانی: یک درصد هوپرزین آ که یکی دیگر از نوتروپیک های عالیست را فراهم می کند.

کامپوزیت میمتیک

آیا هایپر شرد معنی میمتیک را می داند؟ یعنی تقلید کردن چیزی…بله کامپوزیت میمتیک برای یک ترکیب نام بی معنی به نظر می رسد. آیا این ترکیب تمایل دارد چیز دیگری به نظر برسد؟ به هرحال، تأمین کننده ترکیبات زیر است:

  • گلوکو هلپ: ترکیب تجاری پرمیوم برای تعادل قند خون
  • کرومیوم کلراید: تکرار دیگری از چیزهایی که قبل تر در برچسب محصول لیست شده است.

آنالیز فرمولاسیون چربی سوز هایپر شرد

چربی سوز هایپر شرد از نظر انتخاب و کیفیت ترکیبات تشکیل دهنده قوی است.

با این حال ما فکر می کنیم احتمالا استراتژی “سروینگ یک کپسول” آنها مناسب نباشد. مطمئنا راحت است اما مشکل اینجاست که شما تنها 460 میلی گرم از ماده غذایی فعال را هنگام مصرف دریافت می کنید.

با این وجود برای برخی سروینگ یک کپسول جایگزین خوبی برای چربی سوزهای عظیمی مثل انیمال کات که دارای اندازه سروینگ 8 کپسول بزرگ است، می باشند.

تمام چربی سوز هایپر شرد ترکیبات اختصاصی آن است، بنابراین ما باید دوز آن ها را حدس بزنیم… اما دقیقا می دانیم که 180 میلی گرم کافئین در هر سروینگ آن وجود دارد. در این صورت 280 میلی گرم بین 13 ترکیب دیگر تقسیم می شود. با این حساب، باید فرض کنیم دوز حقیقی برای هر سروینگ بسیار کم است.

هایپر شرد این را می داند. به همین دلیل است که آنها قدم های کوچک هوشمندانه ای برای کاهش فعالیت بیشتر از دوز موجود برداشته اند.

برای مثال هر ترکیب گیاهی در این فرمولاسیون استاندارد شده است…و آنها برای مواد فعال مؤثرتر استاندارد شده اند.

هایپر شرد با قرار دادن بیوپرین که جذب تمام ترکیبات گیاهی پرمیوم و سایر ترکیبات را افزایش می دهد، بیشتر پیش می رود. بیوپرین نوعی نشانه برای مکمل هایی است که تجاری هستند از جمله تستوسترون بوسترهای مورد علاقه ما.

در این مورد، معنای بیوپرین این است که حتی اگر شما یک کپسول مصرف کنید، آن سطح بالاتری از ترکیبات فعال را دارد و بیشتر آن وارد جریان خون شما خواهد شد. از این نظر، هایپر شرد همانطور که تبلیغ می کند “فوق العاده غلیظ” است.

با کافئین شروع می کنیم. مؤثر اما کسل کننده. چیزی که هایپر شرد کافئین را با آن استک می کند جذاب است: ترموژنیک های گیاهی با قدرت بالا که با کافئین برای دستیابی به آنچه ما فعالیت چربی سوزی خارج از نمودار می دانیم، کار می کند.

اما پس از ترکیب ترمودینامیکی، فرمولاسیون چربی سوز هایپر شرد کمی ضعیف می شود.

در کمپلکس اکتی-تروپیک، باکوپا یک نوتروپیک عالی است، استاندارد شده برای کیفیت بالا… اما 20 درصد باکوساید مقدار کمی است. ویتامین های ب کم ارزش در این ترکیب به هیچ وجه به تمرکز کمک نمی کنند. اما هوپرزین آ یک برنده است، زیرا در دوزهای پایین هم برای تمرکز عمل می کنند.

در نهایت کامپوزیت میمتیک از گلوکو هلپ با کیفیت بالا برای تعادل قند خون استفاده می کند. اما آیا این واقعا بهترین استفاده از فضای خالی کپسول است؟ وقتی به چربی سوزی همراه با تمرینات تمرکز فکر می کنیم، تعادل قند خون اولین فعالیت زیستی نیست که به ذهن ما می رسد. به ویژه در یک وعده کپسول، که در آن هر میلی گرم محاسبه می شود.

بله و استفاده هایپر شرد از ویتامین های ب کم ارزش و اشکال ضعیف کرومیوم موضوعی شرم آور برای این فرمولاسیون است. چطور ممکن است ترکیبات گیاهی با کیفیت بالا با اصول اولیه چنین کم ارزش همراه شوند؟

به طور کلی چربی سوز هایپر شرد یک فرمولاسیون چربی سوز هوشمند است. هایپر شرد بیشتر یک فرمولاسیون ترمودینامیکی است و ترکیب ترمودینامیکی آن بسیار قوی است و در غلبه به نقص های فرمولاسیون کمک می کند.

مزیت های چربی سوز هایپر شرد

یک سؤال سخت: آیا هایپر شرد عمل می کند؟ ما می گوییم بله، برای گرمازایی و چربی سوزی. شما احساس گرما و تحریک افزایش انرژی خواهید کرد. این فعالیت های زیستی برای تسریع کاهش وزن با تمرینات ورزشی ترکیب می شوند. از مزیت های دیگر آن می توان به بهبود خلق و خو، تفکر سریع، کاهش استرس و انرژی مغز که همگی از باکوپا و هوپرزین آ می آیند، اشاره کرد.

چه کسانی چربی سوز هایپر شرد را مصرف می کنند؟

به نظر می رسد هایپر شرد بیشتر برای بدنسازانی که می خواهند عملکرد ورزشی خود را بهبود بخشند و همزمان به کاهش وزن خود سرعت بخشند، طراحی شده است.

عوارض جانبی چربی سوز هایپر شرد

شاید در اینجا هایپر شرد کمی پیچیده به نظر آید. آنها کافئین را با سینفرین ترکیب می کنند، یک ترکیب قوی که با عوارض جانبی و خطرهایی همراه است.

اما دقیقا به همین دلیل است که هایپر شرد برای استفاده از عصاره های استاندارد شده بسیار هوشمندانه عمل کرده است. تهیه ترکیبات مؤثر بیشتر در ترکیبات گیاهی کمتر که در به حداقل رساندن عوارض جانبی و اثرات ناخوشایند کمک کننده است.

تنها نگاهی دقیق به راهنمای استفاده هایپر شرد بیندازید که یک دوره “برکینگ” را قبل از مصرف دوزهای بالاتر توصیه می کند.

قیمت و اطلاعات خرید چربی سوز هایپر شرد

یک بطری (90 کپسول): 31.97 دلار

در دسترس به صورت آنلاین و در فروشگاه ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!