آمینو اسید

درباره کلیر ماسل نکست ژن چه می دانید؟

کلیر ماسل نکست ژن، مکملی است که به فرم کپسول ژلاتینی (سافت ژل) و توسط شرکت ماسل تک (Muscletech) ساخته می شود. این محصول به شما کمک می کند که بتوانید سخت ترین تمرینات را انجام داده، خیلی سریع برای ست بعدی آماده شوید. کلیر ماسل نکست ژن باعث بهبود ریکاوری و کاهش درد عضلات پس از ورزشهای شدید می شود، و با دوز یک کپسولی خود سنتز پروتئین و در نتیجه، قدرت و رشد عضلانی را افزایش می دهد. اگر مایلید درباره این مکمل شگفت انگیز بیشتر بدانید، به خواندن ادامه دهید.

کلیر ماسل نکست ژن ماسل تک (MuscleTech Clear Muscle Next Gen)

 

همه چیزهایی که شما در مورد کلیر ماسل می دانید و دوست دارید، در کلیر ماسل نکست ژن وجود دارد. بعلاوه، دارای ترکیب انقلابی بتاتور (BetaTOR®) نیز هست. بتاتور یک متابولیت بی نظیر و چشمگیر از مشتقات لوسین و HMB است. این ترکیب فوق العاده، از پتانسیل واقعی HMB برای دستیابی به فراهمی زیستی بالا، اثربخشی و نتایج واضح پرده برداری می کند. بتاتور  با تقویت سنتز پروتئین، و همزمان، مقابله با تجزیه پروتئین در ماهیچه ها، بدن را برای عضله سازی در یک وضعیت عالی قرار می دهد. هیچ مکمل دیگری، بجز سافت ژل ماسل تک، این کار را نمی کند و همه این فواید در دوز یک کپسولی فوق متمرکز گنجانده شده است.

نکات برجسته کلیر ماسل نکست ژن

  • تقویت کننده پیشرفته عضله و قدرت عضلانی
  • تقویت کننده عملکرد و ریکاوری
  • ساخته شده توسط یک شرکت معتبر و خوشنام
  • آسان مصرف (هر سروینگ به اندازه 1 کپسول ژلاتینی )
  • دارای طعم و عطر قابل توجه

 

کلیر ماسل نکست ژن چگونه کار می کند؟

 

وقتی می خواهید عملکرد تمرینات ورزشی خود را افزایش دهید، میزان گردش پروتئین در ماهیچه ها در نتایج شما نقش اساسی دارد. هنگامی که سنتز پروتئین با تجزیه آن برابر باشد، سود خالصی در پروتئین عضلات وجود نخواهد داشت. اما اگر میزان پروتئین ساخته شده از پروتئین تجزیه شده پیشی بگیرد، عضله سازی تقویت میشود. بتاتور (BetaTOR®) موجود در کلیر ماسل نکست ژن با دو مکانیسم به افزایش پروتئین ماهیچه ها کمک می کند. نخست اینکه تجزیه پروتئین ماهیچه را از طریق مسیر پروتئولیتیک یوبیکویتین پروتئازوم (UPP) کاهش می دهد، و در همان حال، سنتز پروتئین را از طریق مسیر mTOR افزایش می دهد. به این ترتیب راندمان کار عضله سازی بطور چشمگیری افزایش می یابد.

 

چه کسی از مصرف کلیر ماسل نکست ژن بهره می برد؟

کلیر ماسل نکست ژن یکی از پیشرفته‌ترین تقویت کننده های قدرت و عضلات موجود در بازار است. بنابراین، گروههای زیر از مصرف آن سود می برند:

  • افرادی که مایلند تمرینات خود را به سطح جدید ارتقا دهند
  • افرادی که خواهان ریکاوری سریع تر و انجام تمریناتی با حجم و فرکانس بیشتر هستند
  • همه کسانی که به دنبال رشد سریع تر هستند

 

طرز استفاده از کلیر ماسل نکست ژن

اندازه سروینگ

اندازه هر سروینگ مکمل، یک کپسول ژلاتینی، و در هر بسته آن به اندازه 84 سروینگ موجود است.

نحوه مصرف

1 دوز (1 کپسول ژلاتینی) را  3 بار در روز (صبح، اواسط بعد از ظهر و سر شب)، در 3 وعده مساوی، و همراه با وعده های غذایی مصرف کنید.

توصیه

  • در روزهایی که تمرین دارید، 30 دقیقه قبل از تمرین ، 1 سروینگ مکمل را مصرف کنید. این کار به افزایش سطح بتاتور در خون کمک می کند و منجر به بهبود کارایی می شود.
  • طی یک دوره 24 ساعته از 3 سروینگ (3 کپسول کلیر ماسل نکست ژن) بیشتر مصرف نکنید.

 

پشته سازی

 

کلیر ماسل نکست ژن  با سایر مکمل های عضلانی مانند کراتین و پروتئین به خوبی کار می کند.

 

مزایای مکمل کلیر ماسل نکست ژن

 

کنترل کیفی

برای اطمینان از کیفیت بالا، کلیر ماسل نکست ژن تحت کنترل دقیق کیفیت قرار می گیرد و در آزمایشگاه شخص ثالث مورد آزمایش قرار گرفته و تأیید می شود، تا اطمینان حاصل شود که هر بسته از بالاترین استانداردهای خلوص، کیفیت و پایداری برخوردار است.

 

شفافیت فرمول

کلیر ماسل نکست ژن تمام مواد و دوزها را بطور واضح نشان می دهد. بنابراین، شما می دانید دقیقاً چه چیزی را وارد بدن می کنید. بسیاری از محصولات تولید کننده عضلات، مقدار مواد تشکیل دهنده خود را در مخلوط های اختصاصی مخفی می کنند، و شما باید در مورد میزان و نوع ترکیبات سازنده آنها به گمانه زنی بپردازید.

مکس استارز  آمینو انرژی اس ایکس 7 رولوشن ماسل تک

 

موارد احتیاطی در مصرف کلیر ماسل نکست ژن

  • کلیر ماسل نکست ژن فقط برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است
  • مصرف آن در بارداری و شیردهی توصیه نمی شود، چون در این زمینه تحقیقات کافی انجام نشده است
  • در صورت ابتلا به هر نوع بیماری و قبل از شروع رژیم یا برنامه ورزشی، ابتدا با پزشک معالج مشورت کنید و سپس به مصرف مکمل اقدام کنید.
  • دور از دسترس کودکان نگه دارید.

قیمت و خرید کلیر ماسل نکست ژن

کلیر ماسل نکست ژن در سایت فروشنده و سایر سایتها و نیز در خرده فروشی ها در دسترس است. در سایت bodybuilding.com با خرید یک بسته 84 تایی می توان بسته دوم را با 25% تخفیف خریداری نمود.

ترکیبات کلیر ماسل نکست ژن

ترکیبات سازنده مکمل کلیر ماسل نکست ژن

ترکیبات سازنده مکمل کلیر ماسل نکست ژن در جدول زیر منعکس شده است:

 

نام ترکیبمقدار در هر سروینگ
بتاتور (BetaTOR®): اسید آزاد بتا-هیدروکسی-بتا-متیل بوتیرات1000 میلیگرم
بتائین انهیدروس250 میلیگرم

سایر ترکیبات

  • گلیسیرین (Glycerin)
  • نشاسته خوراکی اصلاح شده
  • کاراگینان (Carrageenan)
  • سوربیتول (Sorbitol)
  • آب خالص
  • طعم دهنده های طبیعی

 

آشنایی بیشتر با ترکیبات سازنده کلیر ماسل نکست ژن

 

  1. بتاتور (BetaTOR®)

بتاتور فرم اسید خالص و آزاد HMB (بتا-هیدروکسی بتا-متیل بوتیرات) است. این ترکیب در حین متابولیسم آمینو اسید ضروری لوسین در بدن تولید می شود، و به طور طبیعی در غذاهایی مانند گوشت گاو، ماهی، سویا و یونجه یافت می شود. بتاتور نسبت به فرم نمک کلسیم HMB (CaHMB) با سرعت بیشتری جذب می شود و در به حداکثر رساندن نتایج تمرینات موثرتر است.

فواید بتاتور

فوایدی که در اینجا عنوان می شود، جملگی بر مبنای نتایج تحقیقات بالینی به دست آمده است:

  • کمک به بهبود ریکاوری و متعاقبا افزایش حداکثر حجم و فرکانس تمرین، و کسب نتایج عالی از طریق مثبت کردن تعادل سنتز و تخریب پروتئین
  • به حداقل رسانیدن آسیب ماهیچه ای ناشی از تغییر شدت تمرینات ورزشی و ایجاد آمادگی سریعتر برای رفتن به جلسات تمرین بعدی
  • بهبود قدرت و نیروی عضلانی
  • بهبود عملکرد هوازی
  • بهبود ترکیب بدن با افزایش همزمان توده عضلانی و کاهش چربی بدن
  • تقویت ضخامت عضلات (نشانه ای برای هایپرتروفی عضلات)

 

پرسش هایی که ممکن است در مورد بتاتور به ذهن شما خطور کند:

 

آیا BetaTOR عوارض جانبی منفی دارد؟

خیر. تحقیقات بالینی نشان داده است که بتاتور فاقد هر نوع عوارض جانبی و ایمن است.

 

چه مدت طول می کشد تا نتایج بتاتور دیده شود؟

این بستگی به برنامه تمرینی شما دارد. با این حال، افرادی که به تازگی اقدام به انجام تمرینات شدید کرده اند، ممکن است نتایج تقریباً فوری در ریکاوری عضلات مشاهده کنند. به طور کلی، احتمالاً حدود سه تا چهار هفته طول می کشد تا شاهد دستاوردهای قابل توجه در افزایش قدرت و توده عضلانی باشیم.

 

آیا بتاتور حاوی مواد ممنوعه است؟

خیر. بتاتور حاوی هیچ ماده ممنوعه ای نیست. BetaTOR فرم اسید خالص و آزاد HMB ، یعنی ماده ای است که به طور طبیعی در بدن ما در هنگام سوخت و ساز آمینو اسید ضروری لوسین تولید می شود.

 

دوز توصیه شده بتاتور چیست؟

دوز توصیه شده 1000 میلی گرم 3 بار در روز است.

 

آیا می توان در حین بارداری یا شیردهی از بتاتور استفاده کرد؟

به خانمهای باردار یا شیرده توصیه می شود از استفاده از بتاتور خودداری کنند زیرا هنوز مطالعات ایمنی برای این جمعیت انجام نشده است.

 

آیا فواید ادعا شده در مورد بتاتور مبتنی بر تحقیق است؟

این نظریه که فرم بتاتور موثرتر از سایر انواع HMB عمل می کند، مورد تصدیق محققین است. دانشمندان اثرات مثبت بتاتور را بر افزایش قدرت، توده عضلانی بدون چربی، کاهش آسیب های عضلانی و بهبود ریکاوری بعد از انجام ورزش های شدید برای ده ها سال در طی مطالعات بالینی مطالعه کرده اند و نقش آن را در کاهش تجزیه پروتئین و تقویت سنتز پروتئین در آزمایشات متعددی نشان داده اند.

 

  1. بتائین انهیدروس (Anhydrous Betaine)

بتائین انهیدروس، فرم بدون آب بتائین است. بتائین، که به عنوان تری متیل گلیسین نیز شناخته می شود، آمینو اسیدی است که در چغندر، اسفناج و کینوا یافت می شود. در بدن انسان، هنگامی که کولین تجزیه میشود، بتائین به طور طبیعی شکل می گیرد. از آنجا که بتائین شامل تعدادی گروه متیل است، به عنوان “اهدا کننده متیل” شناخته می شود. به علاوه، با کمک به تعادل سطح مایعات در داخل و خارج از سلول ها، به عنوان یک اسمولیت نیز عمل می کند.

مکس استارز  بررسی تائورین آلمکس نوتریشن

 

فواید عمومی بتائین

فواید زیر به بتائین نسبت داده می شود:

  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی با کاهش موثر سطح هموسیستئین خون (با اهداء یک گروه متیل خود به هموسیستئین و تبدیل آن به ماده بی ضرر متیونین.

 

  • پشتیبانی از عملکرد کبد (با کمک به تجزیه اسیدهای چرب و جلوگیری از تجمع آنها در کبد)

 

  • دارای تأثیر مثبت در عملیات هضم (بتائین با تقویت محیط اسید معده)

 

فواید بتائین برای ورزشکاران

 

  • کمک به افزایش رشد عضلات
  • کمک به کاهش وزن از طریق کاهش چربی
  • افزایش سطح فاکتورهای مهم آنابولیک و در نتیجه، افزایش قدرت و استقامت (از طریق تأثیر بر سطح هورمون کاتابولیک کورتیزول)
  • تاخیر در خستگی و درد ماهیچه ها و متعاقبا تمرینات بیشتر و طولانی تر (از طریق کاهش میزان لاکتات)
  • کاهش سطح اکسید نیتریک و از این طریق کمک به تنظیم حجم مایعات سلولی که نهایتا منجر به رشد کلی عضلات می شود

 

پرسش هایی که ممکن است در مورد بتائین به ذهن شما خطور کند:

 

آیا بتائین دارای عوارض جانبی است؟

موارد مسمومیت یا بروز عوارض جدی در صورت مصرف بیش از حد بتائین گزارش نشده است، اما برخی از افراد گزارش کرده اند که عوارض جانبی خفیفی از جمله اسهال، ناراحتی معده و حالت تهوع را تجربه کرده اند.

 

موارد احتیاطی در مصرف بتائین چیست؟

بتائین این پتانسیل را دارد که بر عملکرد داروهای خاصی تأثیر بگذارد و با بعضی از مواد مغذی تداخل عمل داشته باشد. بنابراین، افرادی که از بیماری های قلبی، بیماری های کبدی، درد عضلانی یا سایر دردها رنج می برند، یا مایلند بتائین را برای کمک به تغییرات ترکیب بدن مانند کاهش چربی و افزایش عضله مصرف کنند، بهتر است با پزشک خود صحبت کنند تا دوز مناسب را برای آنها تعیین کند.

 

بهترین منابع بتائین چیست؟

بهترین منابع غذایی بتائین سبوس گندم، کینوا، چغندر، اسفناج، چاودار، بلغور غلات، سیب زمینی شیرین، سینه بوقلمون، گوشت گاو و گوساله است.

 

دوز توصیه شده بتاتور چیست؟

مقدار توصیه شده روزانه بتائین برای بزرگسالان 3 گرم، دو بار در روز است. افرادی که به دنبال بهره گیری از بتائین در رابطه با عملکرد ورزشی، بهبود ترکیب بدن یا تسکین دردهای جسمانی هستند، می توانند بین 1500 تا 2000 میلی گرم در روز بتائین مصرف کنند، اگرچه در حال حاضر توصیه قطعی در این مورد وجود ندارد. افرادی که سطح هموسیستئین خون آنها بالاست، توصیه می شود بتائین را با دوز 3 تا 6 گرم در روز به مدت 12 هفته مصرف کنند.

 

آیا می توان در حین بارداری یا شیردهی از بتائین استفاده کرد؟

به خانمهای باردار یا شیرده توصیه می شود از استفاده از بتائین خودداری کنند، زیرا هنوز مطالعات ایمنی کافی برای این گروه ها انجام نشده است.

 

آیا کودکان می توانند از بتائین استفاده کنند؟

بتائین برای کودکان یا شیرخواران توصیه نمی شود، مگر آنکه به طور مشخص توسط پزشک معالج برای درمان برخی شرایط خاص، مانند بیماری های ژنتیکی که منجر به نقص کبدی می شوند، تجویز شود.

 

آیا فواید ادعا شده در مورد بتائین مبتنی بر تحقیق است؟

بله. در سال های اخیر، بتائین در بسیاری از آزمایشات بالینی، مخصوصا با هدف استفاده از آن در ورزشکاران آزمایش شده است. به عنوان مثال، یکی از اولین مطالعات در سال 2010 در دانشگاه کانکتیکات (Connecticut University) انجام شد. مشخص شد ورزشکارانی که روزانه دو بار و هر بار به میزان 1.25 گرم بتائین مصرف می کنند، 25٪ افزایش قدرت و 20٪ افزایش عضلات داشته اند. همچنین تأیید شده که بتائین عوامل مؤثر بر سنتز پروتئین در عضلات را نسبت به دارونما افزایش می دهد. تحقیقات همچنین نشان داده است که بتائین ضمن تأثیر بر سطح هورمون کاتابولیک کورتیزول، می تواند سطح فاکتورهای مهم آنابولیک را افزایش دهد و این منجر به افزایش قدرت و استقامت می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!